biker7 skrev:Akkurat nå pakker jeg toppboksen på ZX9,ern for en helgetur til kristiansund i morra :-) Familiebesøk. Været ser ikke verst ut i helga, men noen skurer får man eventuelt bare tåle. Ruta oppover blir Solør,Rena, østsiden av Storsjøen,Rendalen,Tynset,Ulsberg,Sunndalsøra,videre vei666 , Kr.sund. ca 525km totalt. En litt annen variant hjem på søndag.
Akkurat nå så nyter jeg et glass Doppio Passo, etter en himmelsk middag hos min søster i Kr.sund. En HÆRLIG kjøretur hit i dag, i greit vær. Ikke sliten engang etter 55mil! Gikk utrolig lett i dag, så var nok en av de dagene da både jeg og zx9,ern var i full harmoni med hverandre
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
Høres ut som en fullkommen dag, ja!
Mange fine MC-veier oppi høgget der
Helt klart, og vei 666 kan anbefales. Ikke prøvd den strekningen før, men den var skøy! Litt dårlig dekke flekkvis, men ok på Kawan tilogmed Tok av veien mellom Sunndalsøra og molde, og kom ut igjen i Batnfjordsøra. Vei 666 følger stort sett fjorden .
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
Satt nettopp å tittet på denne karen: http://www.youtube.com/watch?v=9_UZq0ZLS64" onclick="window.open(this.href);return false;
En gutt/jente som er glad i fart virker det som.... Eller er det bare en sønsdagstur tru?
Suser forbi 60 sona i 250km/t =) hehe, filmet på norsk vei
lasse_hansen skrev:Satt nettopp å tittet på denne karen: http://www.youtube.com/watch?v=9_UZq0ZLS64" onclick="window.open(this.href);return false;
En gutt/jente som er glad i fart virker det som.... Eller er det bare en sønsdagstur tru?
Suser forbi 60 sona i 250km/t =) hehe, filmet på norsk vei
Lurer på åssen sykkel det er, noen som vet?
Mulig eg e blitt litt for gammel, for dette er vel rett og slett galskap
Snikkeren skrev:Flere enn meg som tror den er drevet kraftig om? Så ikke ut som det gikk så fort som meteret viste.
enig med deg, gikk fort men ikke så fort. nermere 300 i en sving? uansett ikke imponert av tullkjøring, spesielt i 60 sone.Men har vel gjort ting eg og
Vasket og satt inn båten for i år. Liten kaffe før Busan skal få en vask og nyvasket kjede. Så dårlig vær her at, fint å "pusle litt i garasjen da. Har gull farget kjede så da er det pent om det er reint, tror jeg bruker avfetting i dag på det, blir jeg arestert da tro?
laster opp en video på tuben. "Behandler 37%. Omtrent 160 minutter igjen". Så lang tid for skarve 698mb?
Kan like godt dra og handle litt. Kjerringa er i krakov så jeg må regjere litt hjemme også denne helgen