Som sagt, vakkert solskinn i dag. Men du vet hva de sier om bergen: .. der har eg det så fisken i vannet.tagesk skrev: Regner det fremdeles i Norge?
Forresten fikk jeg en underlig trang til å sette inn foret i kjørebuksa i dag. Pussig.
Som sagt, vakkert solskinn i dag. Men du vet hva de sier om bergen: .. der har eg det så fisken i vannet.tagesk skrev: Regner det fremdeles i Norge?
frodef skrev:Der fikk jeg skiftet barnevogndekkene også. Jeg klarte la vere å balansere dem...
Så du tok den ikke helt ut og bestilte nye felger også i samme slengen?frodef skrev:Der fikk jeg skiftet barnevogndekkene også. Jeg klarte la vere å balansere dem...
Nei, ungen får klare seg med gamle felger.Crinos skrev:Så du tok den ikke helt ut og bestilte nye felger også i samme slengen?
øh - hvor er liker-knappen på dette forumet?frodef skrev:I dag ble sykkelen tatt ut av vinteropplaget og står trygt (?) parkert foran huset. Så da er vel sesongen offisielt i gang. Siden sist har jeg klart å melde meg inn i NMCU, vi får se om det gir noen enda bedre kjøreopplevelser.
I mangel av sådan knapp får vi heller bruke denne:tagesk skrev:øh - hvor er liker-knappen på dette forumet?frodef skrev:I dag ble sykkelen tatt ut av vinteropplaget og står trygt (?) parkert foran huset. Så da er vel sesongen offisielt i gang. Siden sist har jeg klart å melde meg inn i NMCU, vi får se om det gir noen enda bedre kjøreopplevelser.
[TaSK]