Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av MaxTron »

Min Planlagte offshoretur har blitt avlyst, så da blir det vel en tur til Trondheimstreffet da...
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av Intruder »

For meg er det FOR langt unna,FOR kaldt og FOR sent på året... :sorry
Men god tur og håper det blir bra der !! :m :rose
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av rogg »

Var og skadet foten, så jeg ligger hjemme og synes synd på meg selv. Jeg VAR klar for Tr.heim...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av Dexter »

rogg skrev:Var og skadet foten, så jeg ligger hjemme og synes synd på meg selv. Jeg VAR klar for Tr.heim...
Alvorlig? :eh
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av rogg »

Dexter skrev:
rogg skrev:Var og skadet foten, så jeg ligger hjemme og synes synd på meg selv. Jeg VAR klar for Tr.heim...
Alvorlig? :eh
Ja, meget alvorlig, faktisk så alvorlig at jeg ikke får den opphovnede klauven ned i mc-støvelen. Fikk en vridning på fotbadet under en jakttur. Så fotbladet og alle tærne ser mere kulørt en de noen gang har gjort.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av AJ »

rogg skrev:
Dexter skrev:
rogg skrev:Var og skadet foten, så jeg ligger hjemme og synes synd på meg selv. Jeg VAR klar for Tr.heim...
Alvorlig? :eh
Ja, meget alvorlig, faktisk så alvorlig at jeg ikke får den opphovnede klauven ned i mc-støvelen. Fikk en vridning på fotbadet under en jakttur. Så fotbladet og alle tærne ser mere kulørt en de noen gang har gjort.
Uffda... :eh

:knegg
Og unnskyld at jeg ler.... alvorligheten og beskrivelsen din av skaden var bare så fargerikt skrevet... :P :p
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av Intruder »

rogg skrev:
Dexter skrev:
rogg skrev:Var og skadet foten, så jeg ligger hjemme og synes synd på meg selv. Jeg VAR klar for Tr.heim...
Alvorlig? :eh
Ja, meget alvorlig, faktisk så alvorlig at jeg ikke får den opphovnede klauven ned i mc-støvelen. Fikk en vridning på fotbadet under en jakttur. Så fotbladet og alle tærne ser mere kulørt en de noen gang har gjort.
Er kanskje på tide at du gir deg med å reise rundt på tur og jakte på nye opplevelser..? Noe ala Øystein Sundes "Jakttur"..? :\m/: :\m/:
Forresten imponerer :mk :thumleft du meg med de stadige langturene dine..
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av rogg »

Intruder skrev:
rogg skrev:
Dexter skrev:
rogg skrev:Var og skadet foten, så jeg ligger hjemme og synes synd på meg selv. Jeg VAR klar for Tr.heim...
Alvorlig? :eh
Ja, meget alvorlig, faktisk så alvorlig at jeg ikke får den opphovnede klauven ned i mc-støvelen. Fikk en vridning på fotbadet under en jakttur. Så fotbladet og alle tærne ser mere kulørt en de noen gang har gjort.
Er kanskje på tide at du gir deg med å reise rundt på tur og jakte på nye opplevelser..? Noe ala Øystein Sundes "Jakttur"..? :\m/: :\m/:
Forresten imponerer :mk :thumleft du meg med de stadige langturene dine..
Kan ikke gi meg med jakt vel...Det er der jeg lader batteriene...
Langtur eller ikke, jeg liker å reise på treff, møte andre sjelikere, og Trondheimstreffet står høyt i kurs. Har ikke fått anledning å dra dit. I år var det mulig og jeg var klar...helt til onsdag ettermidag da det fatale overtrampet satte en stopper for oppdraget.
Nå håper jeg på fine bilder fra Tr.heim og NAF-gjengen. Trivelige folk, har campet sammen med dem tidligere.

Nå gjelder det å få ned hevelsen, slik at jeg kommer meg på Shoc-treffets årsmøte til neste helg.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av MaxTron »

Synd med foten din rogg, håper det går snart over :thumleft

Trondheimstreffet har jo vært "nede" siden 2006, så det er på en måte ett nytt treff...

Personlig er æ vel litt mellomfornøyd, veit ikke heilt hvorfor, men fikk ikke helt "stemninga" i kroppen denne helga...
Kanskje det var forde det var forholdsvis lite folk (mener de sa 37 sykkler)?
Kanskje forde æ vart uggen og frossen utover kvelden..?
Kanskje æ har blitt "metta av treff for denne sessongen :oh ???

Er jo ganske overraska over at det var så lite folk, er jo i ett ganske tett befolka område etter norske forhold, så burde lett ha kommet 200++
Hadde med kamera, men det hadde flatt batteri :redface (Jada, meeeget urutinert :doh )

Høydepunkter var bussturen til utsikten og http://www.rockheim.no/" onclick="window.open(this.href);return false; , hadde ikke vært på Rockheim før, så det var bra greier :\m/: , men spørs om æ tar turen en annen gang også og setter av en hel dag!!

...Og den heilgrilla grisen :thumleft MMMMM :drg :vin
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Mange MCsiden-folk som skal på Trondheimstreffet??

Legg inn av rogg »

MaxTron skrev:Synd med foten din rogg, håper det går snart over :thumleft

Trondheimstreffet har jo vært "nede" siden 2006, så det er på en måte ett nytt treff...

Personlig er æ vel litt mellomfornøyd, veit ikke heilt hvorfor, men fikk ikke helt "stemninga" i kroppen denne helga...
Kanskje det var forde det var forholdsvis lite folk (mener de sa 37 sykkler)?
Kanskje forde æ vart uggen og frossen utover kvelden..?
Kanskje æ har blitt "metta av treff for denne sessongen :oh ???

Er jo ganske overraska over at det var så lite folk, er jo i ett ganske tett befolka område etter norske forhold, så burde lett ha kommet 200++
Hadde med kamera, men det hadde flatt batteri :redface (Jada, meeeget urutinert :doh )

Høydepunkter var bussturen til utsikten og http://www.rockheim.no/" onclick="window.open(this.href);return false; , hadde ikke vært på Rockheim før, så det var bra greier :\m/: , men spørs om æ tar turen en annen gang også og setter av en hel dag!!

...Og den heilgrilla grisen :thumleft MMMMM :drg :vin
Ikke flere inne på treffet.. Men som du sier, det er et ungt treff og været var vel kanskje ikke helt optimalt.
Hvis de fortsetter noen sesonger til, kan dette ta seg opp.
Får sette av til dette treffet neste år.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar