DET måtte ha vært en flott tur

Pølse i vaffel har alle tre hovedgruppene mat på en gang.....Svein2 skrev:Søt jente, men hva i all verden er det hun spiser?![]()
Pølse i vaffel,nei OleB, du må lære henne att pølsa skal i lompe
med sennep og solo og vaffel`n, den er dessert.
Er glad jeg bor i ytre jaGammelgutt skrev:I indre enfold er folk rare.
Var ikke klar over at det var treff, men sånt bør man jo sjekke når man først er her :-)AJ skrev:Høres ut som at du har hatt en knalltur så langt![]()
Du har kanskje tenkt deg innom treffet der oppe i morra. Er'e NAF MC som arrangerer treffet, tro...
Du imponerer stadig vekk, OleB :=D>OleB skrev:Etter en liten tur til Steinkjer fredag morgen la jeg i vei til NAF-MC sine lokaler sør for Trondheim.
Fantaskisk fine lokaler og suveren plass for et treff så langt jeg kan skjønne.Morsomt å se hva det er mulig å få til når folk drar lasset sammen.
Fikk med meg fredag kveld i hyggelig selskap med NAFere og andre treffdeltagere og returnerte sørover lørdag morgen.
Ble (som vanlig) overfalt av regnbyger på vei hjemover![]()
Ble 1780km til sammen.
[album]2569[/album] [album]2570[/album]
Pølse i vaffel er godt, og det er artig å fortelle folk jeg kjenner at det er helt vanlig i Østfold..:-) Her på Sørlandet er det jo nærmest uvanlig å spise pølser i lompe...OleB skrev:Pølse i vaffel har alle tre hovedgruppene mat på en gang.....Svein2 skrev:Søt jente, men hva i all verden er det hun spiser?![]()
Pølse i vaffel,nei OleB, du må lære henne att pølsa skal i lompe
med sennep og solo og vaffel`n, den er dessert.
fett, søtt og usunt![]()
Ofte spist her i østfold ihvertfall......men så blir vel også vi sett på som noe rare har jeg hørt....
Helt riktig observert OleB. Jeg var ganske så sikker da jeg møtte deg. Ikke mange BMW med den fargen og som kjører med en liten en bakpå.OleB skrev:Tok sjansen på en tur med guttungen bakpå i dag :-)
Sjekka yr nøye og fant at risikoen for å bli våt (igjen) ikke var overhengende....
Ble sol og riktig så pent.
Tok korte veien til Smia - Moss/Horten begge veier. Ikke verdt å dra det for langt med en 8-åring heller![]()
Traff Evike og Knut Morten på Smia - hyggelig som alltid.
På vei hjemover tror jeg det må ha vært Rogg vi møtte ca ved Holmestrand. Hengeren på og hadde sikkert vært på treff denne helga også :=D>
Mange steder sand og stein som var spylt ut i veien av siste tids regn - gjelder å være våken ja.
Fin søndagstur på oss gutta
Er vel spådd fint vær fremoverså det blir nok flere turer..OleB skrev:Måtte utnytte "bonussommeren" og la i vei på en liten tur over grensen siste dag i september.
Her i kystsonen var det mye depressive tåkeskyer, men det klarnet opp når jeg kom littt mer innenlands![]()
Ruta i kortversjon: Fr.stad - Ørje - Årjeng - Bengtsfors - Halden - Fr.stad.
Deilig temperatur og flotte høstfarger. Er vel trolig siste turen i år og det var jammen en god avslutning på sesongen![]()
Bilde fra Nøssemark:
[album]2682[/album]
Hey!OleB skrev:Her om dagen kom det hyggelig hilsen i posten![]()
Greide jammen å få "lengst kjørt"-premie fra Trondheimstreffet........
[album]2717[/album]
Veldig hyggelig - tøyer liksom treffopplevelsen så den varer leeeengeIntruder skrev:![]()
Artig å bli satt pris på,både i øyeblikket og etterpå...
Godt å høre at premien din kom frem uten å bli delt opp i flere biter.OleB skrev:Her om dagen kom det hyggelig hilsen i posten![]()
Greide jammen å få "lengst kjørt"-premie fra Trondheimstreffet........
og jeg som ikke visste det var treff der når jeg drog hjemmefra engang![]()
Litt forsinkelse har det visst vært i systemet og jeg visste ikke engang om dette før SheDevil nevnte det
Må nok lære meg å bli på treff til det er slutt og ikke dra hjem på lørdager f.eks![]()
Takk til NAFMC-Trondheim for hyggelig hilsen i postenskal nok bli flere turer innom der...
[album]2717[/album]