Logoene er en fin blanding av det enkle og de som er mer forseggjort og detaljrike. Her er noen av dem...:
Logoen er et slags kjennetegn. Om sykkelen er rimelig lik en modell fra en annen produsent er i hvert fall logoen det som skiller de fra hverandre.
På Tiger er det en logo på hver side av tanken og på tanklokket, en på toppen av motoren og på bakfelgen. Litt usikker på felgen til forhjulet...
Så er det en på bagasjebrettet og på det originale gelé/komfortsetet - ikke selve setet, men en liten påsydd merkelapp i salsømmen.
Så har jeg ettermontert en uoriginal kjedekasse hvor Truimph-logoen er stanset ut og en original tankbeskyttelse i karbon med Triumph-logoen diskret preget inn...
Også har jeg klistra på en kledelig, synes jeg selv i hvertfall... , opphøyd logo mellom tigerlyktene foran på sykker'n

Til sammen har jeg funnet 9 logoer, men tror det er flere. Har en mistanke om at hver av holkebeskytterne har en logo på innsiden...
Noen veldig synlige, mens andre er diskret plassert, men lett gjenkjennelige når man først oppdager hvor de er.
Så? Hvor mange logoer finner du på din sykkel?
HD og MotoGuzzi opererer vel bare med en ørn i mange tilfeller, tror jeg... Og Suzuki og Yamaha med hhv. S'en og logoen med de tre stemmegaflene. Blie i farten litt usikker på Honda og Kawasaki...? Kun vingen og K'en eller en kombinasjon?
Ellers tror de fleste andre merke bruker hele logoen, om jeg ikke tar helt feil.
Uansett ikke så viktig; husk! dette er en helt uviktig tråd som ble startet opp fordi jeg kjedet meg og fordi jeg alltid har vært fascinert av dette med logoer på ting...