Iflg. Storm blir det bra

Je kjæm nedpå stasjon je vet du Intruder, må nok handle bensin, kvikk lunsj og solo.Intruder skrev:Hvis jeg og Svein 2 ikke treffes innen 0900 ved 24-timer`n i Dala,kjører vi hver for oss,bare så den saken er grei..
Hender jeg stikker innom Tyrigrava. Var der forrige onsdag. Vurderer å ta en tur i morra også - om være blir bra...frissy skrev:Dette ser jo riktig så hyggelig.....synd kjerringa jobber og jeg sitter igjen med de tre søte små....men et godt tiltak og selv om jeg ikke kjenner noen av dere så hadde de jo vært artig med en tur med andre med samme interesse...... Men en får prøve igjen en annen gang... noen som pleier å være med på treffene på tyrigrava? Lurte på å kjøre innom der?
Du kunne jo ta med de søte små i bilen å kjøre til der alle samles?frissy skrev:Dette ser jo riktig så hyggelig.....synd kjerringa jobber og jeg sitter igjen med de tre søte små....men et godt tiltak og selv om jeg ikke kjenner noen av dere så hadde de jo vært artig med en tur med andre med samme interesse...... Men en får prøve igjen en annen gang... noen som pleier å være med på treffene på tyrigrava? Lurte på å kjøre innom der?
Ser ut til at det kan bli en riktig flott høsttur!AJ skrev:Ser fortsatt ikke så gæernt ut, dette