Men fantastisk deilig lyd

Hey, hey, hey!Bubbu skrev:Da har jeg byttet pottene. Og her er filmen. husket det faktisk. :=D> Stolt av meg selv. Byttet var enkelt brukte bare litt over 30 minutter.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k-rdUaUCx5A[/video]
Bare vent til jeg tar ut db killern da blir det helt rått.Snikkeren skrev:Deilig lyd ja. Nesten like deilig lyd som i min.
Det er jo snart jul og om du gir mange hint til din kjære å forteller hvor mye du elsker også videre kan det jo være at julenissen er ekstra snill i år.lasse_hansen skrev:OKAY! Jeg må innrømme noe! Etter å ha sett filmen et par ganger nå, så må jeg si jeg er litt sjalu på deg nå Bubbu!
Hehe, det var ikke dårlig!Bubbu skrev:Lønner seg å være hjelpsom. Jeg jobber i resepsjonen på et hotel. Der kom det en gjest med masse bagasje som skulle ha utpakning på et rom. Jeg bar opp all bagasjen til utpakkeren, og det viste seg at han skulle ha utpakning på mcutstyr.så det ble litt prat om mc ting og tang. Når han dro i dag med hjelp med nedkjøring av bagasjen, og som takk for hjelpen fikk jeg en ny
Halvarsson jakke.
så jeg var meget godt fornøyd. Det lønner seg å være hjelpsom.
![]()
Håper det kommer en som selger sykler snart.og gjett om jeg skal hjelpe han
![]()
Jeg har Jofama fra før, men det er jo samme fabrikk som produserer de klærne. Og de går jo å koble sammen.Snikkeren skrev:Det var jammen ikke verst.
Jeg er storfornøyd med mine Halvarssons klær.
Fornøyd jeg ja.Banditmannen skrev:Hehe, det var ikke dårlig!Bubbu skrev:Lønner seg å være hjelpsom. Jeg jobber i resepsjonen på et hotel. Der kom det en gjest med masse bagasje som skulle ha utpakning på et rom. Jeg bar opp all bagasjen til utpakkeren, og det viste seg at han skulle ha utpakning på mcutstyr.så det ble litt prat om mc ting og tang. Når han dro i dag med hjelp med nedkjøring av bagasjen, og som takk for hjelpen fikk jeg en ny
Halvarsson jakke.
så jeg var meget godt fornøyd. Det lønner seg å være hjelpsom.
![]()
Håper det kommer en som selger sykler snart.og gjett om jeg skal hjelpe han
![]()