synes det ble bra greier

Hehe, tok sin tid, men for all del, man kan jo skryte av toppfart på _nesten_ 130 dah.... med bakre drev med pluss en tann, var det det han skrev? Da skulle han vel i teorien ha litt mindre toppfart, men dette viser at det kanskje er like greit med litt større drev bak? :-)Duke 125 skrev:fant denne videoen som viser en grei toppfart
http://www.youtube.com/watch?v=wHy7OVNv ... re=related
Skal prøve selv etter innkjøring
Gode poenger. Når drev/kjede skal byttes, vil jeg vurdere å få en tann eller to ekstra bak, rett og slett fordi jeg heller vil ha aks enn mer toppfart. Her på vestlandet finnes det jo ikke veier med mer enn 80 uansett, så...Duke 125 skrev:ja skulle tro man fikk mindre toppfart med større drev bak ja ,men sykkelen er ganske dau (forløpig) i 6 gir så det gir mulig litt større turtall og større fart !!!,ikke vet jeg!
men dette er noe jeg ikke kommer til å bry meg om .det er bra som det er :=D>
Den går strålende opp til 80 km/t (+ litt til) som er den lovlige max grense.det holder i massevis spør du meg
Dette er sikkert noe 16 åringer vil eksprimentere med inkl.guttungen
Dette er "original" mapping til Duke-en, altså proprietære greier kun for KTM. Kan neppe gjøre tilsvarende for andre merker. De sa de tok 1.500,- for de som ikke hadde handlet sykkelen hos de, men fremdeles såvdt jeg forsto er dette kun for KTM (Duke). Sorry!Elolz skrev:Hvor fikk du den mappet til den prisen?fikse skrev:Fikk mappet min i går. Nada forskjell, bare at den ikke stopper ved 100, i grad vei, vær og føre tillater slikt.. 800,- for egentlig "ingenting". men men.
Var ganske plaget med fusking på min, og hadde bedt de om å se på det samtidig som de mappet i går. Men hva hjelper det når fuskingen har vært fraværende siste 14 dager... ugh!Etter at jeg monterte nærmest åpen slip-on hadde nok en mapping vært på sin plass, så kunne jeg tatt på KN filter i tillegg, men trodde det kostet vesentlig mer for en remap?
Hva synes du om levetiden på Diablo-ene?Elolz skrev: Har veldig gode erfaringer med Pirelli Diablo Rosso, og den nye II versjonen har blitt testvinner i Motorrad bla: http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motor ... .tab?tab=4" onclick="window.open(this.href);return false;
fikse skrev:Det er vel ikke en original-dings (?), så den der må du klippe av, og koble det til batteri, via sikring. Om du ønsker å ha permanent strøm på stikket? Kan være praktisk, kan lade batteriet rett fra stikket :-)
Men du, ser du har fått på sånn fjærbeskytterdings på bakfjøren! Ser bra ut! Tåler den varmen? Det er jo veeeldig nært katalysatoren...
fikse skrev:Høres bra ut. Har du lenke til den fjørbeskytteren? :-)