Tok en Tigerkveldstur med Bakpå bakpå og stakk likesågodt bortom Harestua Kro og forhåndsvarslet vertinna om at det megegt sannsynlig ville innfinne seg en pen 'bukett' motorsyklister på lørdagen. Brukte vel et annet ord enn 'bukett' når jeg tenker meg om...

, men ordet bukett passer bra, synes jeg, på den blanda gjengen som møtes i morra
Men til min umiddelbare forskrekkelse sperret vertinna opp øynene, ristet på hodet og sa at "Nai, det går ikke!" "Hva!!" ,repliserte jeg og fikk etter hvert vite at lokalitetene var reservert fra kl. 15:00 til 18:00. Et lukket selskap av et eller annet slag.
Og det betyr, folkens, at vi antakelig bør være der senest kl. 13:30 om vi skal forvente god servering uten altfor mye stress. Vertinnen kom etter hvert fram til at om vi kom
før kl. 15:00 så skulle de nok fint greie å lage god mat til oss.
Og for å ikke ta noen sjanser så foreslår altså jeg at vi er der senest kl. 13:30 - om vi velger dette spisestedet.
Tror det skal gå veldig fint om det ikke blir særlig forsinkelser på Roa før vi starter på treff-runden.
Men sånn for sikkerhets skyld henvendte jeg meg også til Torino på Lunner og spurte om de hadde ledig kapasitet om det kom en flott gjeng sultne motorsyklister dit i morra.
Joda, det skulle de greie å serve på best mulig måte, fikk jeg forståelsen av :-)
Fikk også med den varierte menyen som har svært innbydende priser.
Mer plass inne og flott uteplass på Harestua med rikelig parkeringsmuligheter, mens Torino ikke kan tilby det samme i et tildels begredelig Lunner sentrum, dessverre.
Men atmosfæren inne virker nær (noen vil bruke ordet 'intim'... ) og trivelig. Men den viktigste stemningen og atmosfæren lager vi jo så klart sjøl
Så vi får ta en runde på hvor vi velger å spise middag i morgen i løpet av turen.