Store deler av kjøreruten vil nok passe veldig bra til KTM'enpelsen skrev: Jeg mistenker at kjøreruten er ubehagelig for folk som kjører stivramme (som alle andre veier i Gnore), så jeg tar KTMen.

Store deler av kjøreruten vil nok passe veldig bra til KTM'enpelsen skrev: Jeg mistenker at kjøreruten er ubehagelig for folk som kjører stivramme (som alle andre veier i Gnore), så jeg tar KTMen.
Ikke i form i dag, må dessverre melde avbud.2000Touring skrev:Prøver å få tatt meg en tur jeg også.![]()
Får se om jeg kjører direkte til Roa, eller om jeg henger meg på gjengen som passerer Lier.
Solveggen er nå en ting. Noe annet er at det er hvitrimet på plenen og +2 i skyggen. Jeg kommer ikke!AJ skrev:Er 18 rimelig varme grader i solveggen her nå...
![]()
Men til dere andre som tar turen; kjør forsiktig, folkens!Desmo skrev:Solveggen er nå en ting. Noe annet er at det er hvitrimet på plenen og +2 i skyggen. Jeg kommer ikke!AJ skrev:Er 18 rimelig varme grader i solveggen her nå...
![]()
Takk for det Snikkeren, og takk for sist.Snikkeren skrev:God tur alle sammen. Ser ut som dere får en fott dag.![]()
Jeg er bare "litt" misunnelig her jeg sitter og må være hjemme med ungene mens Ragnhild er på jobb for første gang siden juli 2010.