Vinterlagring av mc hos forhandler koster i Bergen ca 2500 nov - mai.
Virker som om det er litt forskjell på akkurat hva som er inkludert i denne prisen, og jeg spør derfor forumets brukere om hva dere mener vi kan forvente av vinterlagring til 2500kr.
Vask, lading av batteri, depotstøtter, rotasjon av hjulene osv ???
Hva er din erfaring?
Hva kan du forvente av vinterlagring hos forhandler
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Hva kan du forvente av vinterlagring hos forhandler
Her er et eksempel fra GMS på Gjøvik:
Ser ut til at prisen er økt siden forrige vinter...
Har likevel reservert plass til Tiger hos GMS i vinter.
Hva jeg forventer? Tja... For å være ærlig; ikke mye. Tror ikke akkurat at MC-forhandlere som tilbyr vinterlagring går rundt og go'snakker med kundesyklene om vinter'n, nei...
Men at de slenger på en batterilader en eller to ganger før kunden henter sykker'n tror jeg gjerne at de gjør.
Men i det store og hele tror jeg nok at de stive vinterlagringsprisene først og fremst er lettjente penger som en nødvendig del av en overlevelsesstrategi for bransjen...
Ser ut til at prisen er økt siden forrige vinter...

Har likevel reservert plass til Tiger hos GMS i vinter.
Hva jeg forventer? Tja... For å være ærlig; ikke mye. Tror ikke akkurat at MC-forhandlere som tilbyr vinterlagring går rundt og go'snakker med kundesyklene om vinter'n, nei...

Men at de slenger på en batterilader en eller to ganger før kunden henter sykker'n tror jeg gjerne at de gjør.
Men i det store og hele tror jeg nok at de stive vinterlagringsprisene først og fremst er lettjente penger som en nødvendig del av en overlevelsesstrategi for bransjen...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- stiandre
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
- Kontakt:
Noe sier meg at jeg kommer til å lagre min på låven til gamlingene....
Har jo depotstand så får satt den på det og gjort det som skal til for vinterlagring med å ta ut batteri, bytte olje m.m......
Så kan jeg jo dra dit og skru og godsnakke litt med den. Skal blant annet ha av den halen på den i vinter.... Pimp my Kawa...
Har jo depotstand så får satt den på det og gjort det som skal til for vinterlagring med å ta ut batteri, bytte olje m.m......
Så kan jeg jo dra dit og skru og godsnakke litt med den. Skal blant annet ha av den halen på den i vinter.... Pimp my Kawa...

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Jeg skal lagre hos et vennepar som også kjører cruiser,han er ganske fingernem og fikser nok det som trengs..
De sier oppholdet det blir gratis,men regner med jeg kan prute litt..

De sier oppholdet det blir gratis,men regner med jeg kan prute litt..

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Setter sykkelen i leiligheten nede jeg-samme som sist vinter..kan gå ned å ta en prat på kjøkkenet hvis vintern blir litt lang.. 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jeg setter Tiger hos GMS, som sørger for 30K service i løpet av vinter'n, setter på nytt fordekk og muligens også noe annet nyttig 'pimp-pynt', som jeg har planer om å skaffe til veie når vinter'n blir kald og nettene lange...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- stiandre
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
- Kontakt:
Noen snakker med kona på kjøkkenet mens andre prekær med sykkelen....mekkern skrev:Setter sykkelen i leiligheten nede jeg-samme som sist vinter..kan gå ned å ta en prat på kjøkkenet hvis vintern blir litt lang..

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Det er kansje litt pinglete, men til helga går Busan inn på vinterlagring. Tar det på GMS så får den seg en service i vinter også. Skal bort de to neste helgene så jeg tror kansje det er lurt å sette den inn nå. Men med et stort savn, det kan jo være fint vær lenge enda. Kose meg med bilder fra sesongen og tenke på mange gode mil med den, og lese litt på nett i vinter. Så blir det nok plutselig Mc tid igjen.
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Kondolerer. 

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- Erman
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
Blir kjelleren til Rock In iår også. Venter så lenge som mulig med å parkere for iår... Har nådd 8500 km. kjørte siden jeg kjøpte sykkelen - vil nå 10000 før jeg setter den inn...
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100