](./images/smilies/grrr.gif)
akvarium i tre og klipp ??? ok....øh... har du et youtube klipp å dele? Ble litt nysgjerrig her..bikerdude73 skrev:Jeg sitter og surfer på nettet. Ser på framgangsmåter for å lage akvarium i tre og klipp på youtube.
Veldig glad i youtube!!
Hehe. Vel jeg ser på ulike oppskrifter for å lage akvarium i tre mens jeg ser på klipp av ulike fisker på youtube.stiandre skrev:akvarium i tre og klipp ??? ok....øh... har du et youtube klipp å dele? Ble litt nysgjerrig her..bikerdude73 skrev:Jeg sitter og surfer på nettet. Ser på framgangsmåter for å lage akvarium i tre og klipp på youtube.
Veldig glad i youtube!!
Jøss....Jompa skrev:Prøver å slite meg løs fra pc,en og komme meg ivei på jobb. Har tenkt å jobbe kort dag idag, kjøre hjem tidlig og overraske kjerringa med nyvasket hus når ho kommer hjem.
Det kan du godt si, for det blei ikke nån husvask, og kjerringa blei ikke positivt overraska i dag heller......................SheDevil skrev:Jøss....Jompa skrev:Prøver å slite meg løs fra pc,en og komme meg ivei på jobb. Har tenkt å jobbe kort dag idag, kjøre hjem tidlig og overraske kjerringa med nyvasket hus når ho kommer hjem.
Og sånn kunn det gå :-)Jompa skrev:Det kan du godt si, for det blei ikke nån husvask, og kjerringa blei ikke positivt overraska i dag heller......................SheDevil skrev:Jøss....Jompa skrev:Prøver å slite meg løs fra pc,en og komme meg ivei på jobb. Har tenkt å jobbe kort dag idag, kjøre hjem tidlig og overraske kjerringa med nyvasket hus når ho kommer hjem.
Måtte på kveldsjobb, og har en halvtimes pause på Buktamo midt i furuskogen i Midttroms.
Enig i at det er meningsløst å sitte stille og gjøre ikkeno, kope på pcskjermen og lure på om man skal gå ut og vaske peden eller mcen i stedet for å kommme seg ut i frisk luft og gjøre noe. Ufattelig hvor mye man egentlig kan få gjort om man bare vil. Gleden med å ha utrettet noe kan være stor dersom man tar ett skritt bakover og ser hva man har utrettet og slipper følelsen til..... Var den dyp eller????Intruder skrev:Sitter her--skal kanskje vanske sykkelen...........![]()
-meningsløst..
Takk Duville,et fint svar og dessverre er det altfor ofte slik at jeg sitter og glor og skulle gjort ditt og datt,men tomgangstid med TV og forskjellige nettsteder blir alt...Duville skrev:Enig i at det er meningsløst å sitte stille og gjøre ikkeno, kope på pcskjermen og lure på om man skal gå ut og vaske peden eller mcen i stedet for å kommme seg ut i frisk luft og gjøre noe. Ufattelig hvor mye man egentlig kan få gjort om man bare vil. Gleden med å ha utrettet noe kan være stor dersom man tar ett skritt bakover og ser hva man har utrettet og slipper følelsen til..... Var den dyp eller????Intruder skrev:Sitter her--skal kanskje vanske sykkelen...........![]()
-meningsløst..
Sagt i beste mening........