
Men nå har jeg ikke peiling på hvordan "Commonrail", turbo, intecooler osv funker på små dieselmotorer da.
Den er jo så stygg at den kunne vært produsert av en stor tysk MC-fabrikk ja... Men nedelenderene er tydeligvis omtent like uinteresserte i hvordan det ser ut bare det funkerAJ skrev:Tja...Gammelgutt skrev:http://www.dieselmotorfiets.nl/
En moderne dieselsykkel. Nam nam?. Tre sylindre, noe for AJ?.
Kunne vært artig å prøvd en slik i hvert fall.
Men i utgangspunktet vekker ikke utseendet på Track'en noe påtrengende eierbegjær, for å si det sånn.
Er ikke akkurat design fra 'øverste hylle' på motorene i disse dieselmotorsyklene...
Synes også at eksoanlegget er noe snodig plassert...
100 Nm ved 1800rpm er vel mer enn nok til å dra seg selv når det blir bratt...jeg vil vel heller tro at det er for mye på annet underlag enn asfalt og spinner løs bakhjulet bare man ser på gasshandtaket.MaxTron skrev: Ellers så høres jo 0,22l på mila fristende ut, det samme gjør 100Nm ved 1800rpm...
MEN 45hk på en 800ccm sykkel på 215kg tørr er jo alt annet enn heftigOg som ikke det er nok er den godkjendt for en totalvekt på 450kg!!
Sikkert topp det for en Adventure-type sykkel, men ikke riktig så topp når den ikke lengre klarer å dra seg sjøl når det blir bratt