Vil tru det blir mye prøvesitting i garasjen i vinter ja

Gratulere. kjør pent hjem med dem... Er sleipt og glatt om dagen.Tommern skrev:Da var jeg også medlem her på mc siden. Tenkte jeg var verdig nok,nå som jeg slo til på mc kjøp! Kontrakt signeres i morgen(eller i dag klokka over tolv). Jeg fikk lappen i våres,og har gjort research på hvilken sykkel som gir meg mest. Konklusjonen ble en splitter ny Triumph Street Triple R 675cc 2011 mod overligger. Fikk en del rabatt,så jeg slo til. Så blir det å kjøre den fra GSM gjøvik og rett inn i den varme garasjen for vinterdvale. Skal ikke se bort fra at jeg prøvesitter den 50+ ganger i vinter
Her fant jeg den, gitt :-)AJ skrev:Gratulerer med ny flott sykkel - Triumph er tingen!![]()
Og velkommen hit til MCsiden.no, Tommern![]()
Har en tråd her inne hvor du kan kan skrive mer om deg selv, men husker i farten ikke navnet på den.
Heter den "Hvem er vi?", tro?![]()
Nåja... husker ikke.
Men samma det :-) Velkommen hit uansett
Tommern skrev:Da var jeg også medlem her på mc siden. Tenkte jeg var verdig nok,nå som jeg slo til på mc kjøp! Kontrakt signeres i morgen(eller i dag klokka over tolv). Jeg fikk lappen i våres,og har gjort research på hvilken sykkel som gir meg mest. Konklusjonen ble en splitter ny Triumph Street Triple R 675cc 2011 mod overligger. Fikk en del rabatt,så jeg slo til. Så blir det å kjøre den fra GSM gjøvik og rett inn i den varme garasjen for vinterdvale. Skal ikke se bort fra at jeg prøvesitter den 50+ ganger i vinter
Var hos GMS idag for å levere Tiger til vinterdvale. Nevnte for Per Harald at MCsiden.no hadde fått et nytt medlem med nyanskaffet Street Triple. "Er vel denna det, da", sa'n og pekte på en orange/sort som sto pent linet opp inne i butikkenTommern skrev:Da var jeg også medlem her på mc siden. Tenkte jeg var verdig nok,nå som jeg slo til på mc kjøp! Kontrakt signeres i morgen(eller i dag klokka over tolv). Jeg fikk lappen i våres,og har gjort research på hvilken sykkel som gir meg mest. Konklusjonen ble en splitter ny Triumph Street Triple R 675cc 2011 mod overligger. Fikk en del rabatt,så jeg slo til. Så blir det å kjøre den fra GSM gjøvik og rett inn i den varme garasjen for vinterdvale. Skal ikke se bort fra at jeg prøvesitter den 50+ ganger i vinter