Nei, men hvorfor ikke ta det litt sentralt, sånn at det ikke blir så veldig langt for alle sammen (bortsett fra de som bor i nordnorge da)?Godtvoksen skrev:Hvorfor det? Det gjør jo ikke deg noe å kjøre 9 timer som det tar fra Ørsta til Posgrunn..Snikkeren skrev:Da foreslår jeg at vi tar det på Hamar, så blir det ikke så langt for hverken de som bor på sør, øst, vest, og midtnorge.
MCsidens PMS-treff 13-15 jan. 2012
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Re: Hva med et PMS-treff?
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Se det var helt andre toner når det gjaldt deg selv som eventuelt mått kjøre i 9 timer...hmm merkelig..Snikkeren skrev:Nei, men hvorfor ikke ta det litt sentralt, sånn at det ikke blir så veldig langt for alle sammen (bortsett fra de som bor i nordnorge da)?Godtvoksen skrev:Hvorfor det? Det gjør jo ikke deg noe å kjøre 9 timer som det tar fra Ørsta til Posgrunn..Snikkeren skrev:Da foreslår jeg at vi tar det på Hamar, så blir det ikke så langt for hverken de som bor på sør, øst, vest, og midtnorge.

God Idè, 30 minutters kjøring, he he. Ideen med ett PMS treff er god den SnikkerenSnikkeren skrev:Da foreslår jeg at vi tar det på Hamar, så blir det ikke så langt for hverken de som bor på sør, øst, vest, og midtnorge.
og jeg skal vurdere det når jeg får høre endelig tid og sted.
En annen ting, hvis det hadde vært første gang jeg var på forumet og sett
denne overskriften hadde jeg egentlig lurt på om det var riktig forum.

- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Enig med du DexterDexter skrev:Jeg må ærlig innrømme at jeg driter(på nordnorsk)/bryr meg ikke om(på politisk korrekt norsk) egentlig i hvor det måtte bli. Dersom jeg kan være med, så reiser jeg dit med de transportmidler som det er fornuftig å bruke.

Jeg blir med, om jeg får muligheten :-)
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Hmm. Bare en tanke som kom her. Sentralt og sentralt, hvis Ringerike kunne være noe så kunne jo kansje jeg åpne huset en helg i vinter. Blir det kaldt så er det fyr på peisen og boblebadet holder ca 40 grader. Bare en tanke som kom nå. Vi kan jo tenke på det.
SheDevil skrev:Enig med du DexterDexter skrev:Jeg må ærlig innrømme at jeg driter(på nordnorsk)/bryr meg ikke om(på politisk korrekt norsk) egentlig i hvor det måtte bli. Dersom jeg kan være med, så reiser jeg dit med de transportmidler som det er fornuftig å bruke.![]()
Problemet til Dexter er at han alltid blir med i startfasen, men bakker stort sett ut like før happningen...

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hamar høres bra ut
Er jo en artig liten småby med nok av tilbud til overnatting og andre fornøyeligheter :-)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Lurer på hvorfor det må være en slik lite hyggelig tone på enkelte. 

(The Beast )
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Det burde vi fått til uansettBusa Trond skrev:Hmm. Bare en tanke som kom her. Sentralt og sentralt, hvis Ringerike kunne være noe så kunne jo kansje jeg åpne huset en helg i vinter. Blir det kaldt så er det fyr på peisen og boblebadet holder ca 40 grader. Bare en tanke som kom nå. Vi kan jo tenke på det.

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Når omstendighetene ikke gir meg noe valg så ja, da må jeg trekke meg. Så enkelt er det egentlig, og det er ikke fordi jeg ønsker å trekke meg.Godtvoksen skrev:SheDevil skrev:Enig med du DexterDexter skrev:Jeg må ærlig innrømme at jeg driter(på nordnorsk)/bryr meg ikke om(på politisk korrekt norsk) egentlig i hvor det måtte bli. Dersom jeg kan være med, så reiser jeg dit med de transportmidler som det er fornuftig å bruke.![]()
Problemet til Dexter er at han alltid blir med i startfasen, men bakker stort sett ut like før happningen...
Det er det samme for skylda hvem som har den...
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ingen problemer med å skjønne at en småbarnsfar som Dexter ikke alltid kan stikke av når det passer.Dexter skrev: Når omstendighetene ikke gir meg noe valg så ja, da må jeg trekke meg. Så enkelt er det egentlig, og det er ikke fordi jeg ønsker å trekke meg.
Husker selv at jeg måtte selge 1985 mod. Suzuki GSX 1100 EF tidlig på nittitallet da Bakpå fant det hensiktsmessig å fortelle at vi ventet vårt fjerde barn...
Intet stort offer. Det nye barnet og penger til å bygge ut loftetasjen til to ekstra soverom + liten loftstue ble mye viktigere.
Sånn opplevde jeg å være småbarnsfar og er sikker på at Dexter har det på samme måte. Familie og barn er alltid førstepri. Og det ser i hvert fall jeg på som en meget god egenskap

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Høres kjempekoselig ut...Dexter skrev:Det burde vi fått til uansettBusa Trond skrev:Hmm. Bare en tanke som kom her. Sentralt og sentralt, hvis Ringerike kunne være noe så kunne jo kansje jeg åpne huset en helg i vinter. Blir det kaldt så er det fyr på peisen og boblebadet holder ca 40 grader. Bare en tanke som kom nå. Vi kan jo tenke på det.Forutsatt at æ får sitte i boblebadet
Må æ lage boblan skjøl?

Er det togforbindelse til der du bor?
Joda, er helt enig men måtte bare terge litt, og det tror jeg ekte nordlendinger tåler..AJ skrev:Ingen problemer med å skjønne at en småbarnsfar som Dexter ikke alltid kan stikke av når det passer.Dexter skrev: Når omstendighetene ikke gir meg noe valg så ja, da må jeg trekke meg. Så enkelt er det egentlig, og det er ikke fordi jeg ønsker å trekke meg.
Husker selv at jeg måtte selge 1985 mod. Suzuki GSX 1100 EF tidlig på nittitallet da Bakpå fant det hensiktsmessig å fortelle at vi ventet vårt fjerde barn...
Intet stort offer. Det nye barnet og penger til å bygge ut loftetasjen til to ekstra soverom + liten loftstue ble mye viktigere.
Sånn opplevde jeg å være småbarnsfar og er sikker på at Dexter har det på samme måte. Familie og barn er alltid førstepri. Og det ser i hvert fall jeg på som en meget god egenskap:.

Av hensyn til økonomi, familie mv. ble jeg Godtvoksen før jeg fikk meg MC...

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
JavisstGodtvoksen skrev: Joda, er helt enig men måtte bare terge litt, og det tror jeg ekte nordlendinger tåler..![]()
Av hensyn til økonomi, familie mv. ble jeg Godtvoksen før jeg fikk meg MC...

Er helt sikker på at at ungdommen fra Nordland tåler å bli erta litt

- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Har du STOOOOOOOORT hus?Busa Trond skrev:Hmm. Bare en tanke som kom her. Sentralt og sentralt, hvis Ringerike kunne være noe så kunne jo kansje jeg åpne huset en helg i vinter. Blir det kaldt så er det fyr på peisen og boblebadet holder ca 40 grader. Bare en tanke som kom nå. Vi kan jo tenke på det.

Litt greit at alle er samlet på samme plass ihvertfall.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985