Din tur.
Somehow my answer got deleted (in cyberspace)?Banditmannen skrev:Er det ei rockegruppe?
PS. Til Gielas, en er også et antall...![]()
Wow!Banditmannen skrev:OK, jeg tenker!
Jeg bare må!Snikkeren skrev:Iron Maiden er korrekt.![]()
Din tur.
Jada, la oss ligge søvnløse natt til mandag...Banditmannen skrev:Dere får bare tippe i vei, nå er det siste episode av Kennedyklanen. :-)
Nææhhh???AJ skrev:Ted Kennedy var vel siste episode av "storhetstiden" til Kennedy-klanen...
Tja...Gielas skrev:Nææhhh???AJ skrev:Ted Kennedy var vel siste episode av "storhetstiden" til Kennedy-klanen...
Va'kke det skilsmissen mellom The Terminator og Maria Shriver da!!???
![]()
![]()
![]()
Jamen så kom med et forslag til hva jeg tenker på da!Gielas skrev:Jada, la oss ligge søvnløse natt til mandag...Banditmannen skrev:Dere får bare tippe i vei, nå er det siste episode av Kennedyklanen. :-)
(kanskje ikke så farlig, dèt gjør vi allikevel)
Jeg mener at tv-dramaet "Kennedy-klanen" var en grei tidtrøyte...AJ skrev:Tja...Gielas skrev:Nææhhh???AJ skrev:Ted Kennedy var vel siste episode av "storhetstiden" til Kennedy-klanen...
![]()
![]()
![]()
![]()
Får se hva Banditmannen mener...
Etter min mening er Arnold ekteskapshavariet bare sånn cirka halvveis Kennedy-klanen da, men...
Åja, sorry.Banditmannen skrev:Jeg mener at tv-dramaet "Kennedy-klanen" var en grei tidtrøyte...AJ skrev:Tja...Gielas skrev:Nææhhh???AJ skrev:Ted Kennedy var vel siste episode av "storhetstiden" til Kennedy-klanen...
![]()
![]()
![]()
![]()
Får se hva Banditmannen mener...
Etter min mening er Arnold ekteskapshavariet bare sånn cirka halvveis Kennedy-klanen da, men...
Jompa skrev:Norsk ? Ja
Utenlandsk ? Ja
Mc-relatert ? På en måte
person ? Nei
Sted ? Nei
Hehe, den er grei, må selv hopp til køys ganske snart!Gielas skrev:Åja, sorry.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trodde du mente det alvorlig, og gikk av nett! :-)
(men hvilket jeg er nødt til å gjøre nå)
God natt folkens!
NeiIntruder skrev:MC-merke ?
Kjøreutstyr ?
NeiGielas skrev:Er det en ting?
Ikke heng deg opp i det mc-relaterte, den er litt søkt, men du kommer til å skjønne det når du finner svaret!Jompa skrev:Mc- relatert.(kan være ) Ikke en ting, ikke person, ikke geografisk.
Altså noe man gjør.
Jompa skrev:Både i Norge og utlandet.
Noe man er ? Nei
Noe man drømmer om ? JA!![]()
Har det noe med været å gjøre ? Det er relatert...
Politikk ? Nei
Religion ? Nei