Men Skien/Porsgrunn/Larvik/Sandefjord/Tønsberg kan være greie plasser det også...

Helt rett, men han viser nå og har tidligere vist totalt manglende forståelse for at det betyr noe for meg. Det provoserer meg faktisk kraftig, for hvis det virkelig ikke betyr noe for han så hvorfor i det hele tatt uttale seg så negativt? Nå er saken ferdig fra min side, for jeg har lagt fram mitt ønske, og tar til ettertrening at det ikke blir hensyntatt heller ikke i året som kommer. Vi sees kanskje på Evike-treffet, dersom det ikke blir for langt for deg å kjøre....Snikkeren skrev:Såvidt jeg kan se, så har ikke Dexter sagt noe om hvor han helst ville hatt treffet.Godtvoksen skrev:
Hvorfor skal du har stemmerett som nesten aldri møter alikelikevel?
My point exactly.pelsen skrev:Den som påtar seg å arrangere har retten til å velge sted, hvorfor skal dette være demokratisk?
Det er viktig at stedet passer for den som arrangerer, resten av gjengen skal jo bare reise dit.
Blir det for langt å reise kan man jo bare bli hjemme.
pelsen skrev:Den som påtar seg å arrangere har retten til å velge sted, hvorfor skal dette være demokratisk?
Det er viktig at stedet passer for den som arrangerer, resten av gjengen skal jo bare reise dit.
Er vel uten betydning hvem som fremsetter forslagetGodtvoksen skrev:pelsen skrev:Den som påtar seg å arrangere har retten til å velge sted, hvorfor skal dette være demokratisk?
Jeg sier meg enig i det, men da bør en gjøre som Evike og innby til et treff. Ikke stille spørsmål om "vi" skal dra i gang et treff. Jeg beklager at jeg trodde jeg var en del av "vi", som kunne støtte opp om og argumentere for stedsforslag fremsatt av AJ.
Det var AJ som kom med forslag om Porsgrunn....men nå er vi ferdig med denne debatten. Neste gang så innby til et treff som Evike gjør, så skal du ikke høre et knyst fra meg...Snikkeren skrev:Det var vel jeg som trådstarter som kom med forslag om Otta som treffplass, ikke AJ. Kom så med forslag om Hamar, da dette er litt mer sentralt.
Men jeg må spørre deg, du som skal på Norgestreff i Lofoten, hvordan skal du komme deg dit? Og skal du ha med fruen som ikke vil sitte på mer enn +-30 mil? Isåfall kan det ta noen dager å kjøre opp og ned.
Det var da voldsomt. Når en gir inntrykk av at det er "vi" som skal gjøre noe så trodde jeg faktisk jeg var en del av forumfellesskapet, og at det gav talerett og forslagsrett på stedsvalg likså vel som dato/tidspunkt. Er det så vanskelig å forstå?SheDevil skrev:Er vel uten betydning hvem som fremsetter forslagetGodtvoksen skrev:pelsen skrev:Den som påtar seg å arrangere har retten til å velge sted, hvorfor skal dette være demokratisk?
Jeg sier meg enig i det, men da bør en gjøre som Evike og innby til et treff. Ikke stille spørsmål om "vi" skal dra i gang et treff. Jeg beklager at jeg trodde jeg var en del av "vi", som kunne støtte opp om og argumentere for stedsforslag fremsatt av AJ.![]()
Her er det en som spør om noen har lyst til å være med på et PMS treff....
Enten det er her eller der, kan ikke alle komme uansett...
Passer det, kommer de som har lyst...
Vil de ikke/kan de ikke, lar de det være....
Er jo heller ingen som hindrer deg til å invitere til noe sånt Godtvoksen....
Alle her inne på forumet er fri til å gjøre det, om man har muligheten og lyst til å gjøre det...
Er ikke alltid like enkelt å forstå hva du egentlig vil frem til, innimellom....