Snikkeren har vist et fint initiativ, og de som mener det ikke blir for langt å reise, de møter opp og får det helt sikkert fint, vi andre får bli hjemme og synes synd på oss selv.
Æ unner de et meget trivelig treff

Du har kommet med dine forslag og innspill, men har ikke fått støtte for disse! At du da velger å tolke det til at du ikke er velkommen er trist, men får stå for din egen regning!Godtvoksen skrev:Dette stemmer ikke helt AJ. Evike-treffet blir en innbudt til, tidspunktet for når det passer flest mulig blir luftet i forumet. Stedplassering av Norgestreffet avgjøres på demokratisk vis på årsmøtet til NMCU. Og jeg regner med at der er det vanlig demokratiske organisatoriske spilleregler.AJ skrev: Sånn er det med Evike-treffet, var også sånn på Randsfjordentreffet, "Late-som-Toscana"-samlingen, PreHøst-turen... Og sånn er det med Norgstreff, Trollrally, Torsträffen, MC-messer, osv. osv. osv. i det uendelige.
Jeg tar til ettertrening at dette er annerledes her på mcisiden.no og du/andre skal få slippe mine stedsforslag under andres tråder. Det er massevis av andre MC-treff i landet, også for oss i Agder-fylkene og Rogaland.
Jeg har i alle fall mistet totalt lysten på et PMS-treff etter den dårlige mottakelse mitt engasjement og min interesse for treffet har fått. Kan ikke si jeg føler meg så veldig velkommen...
Å, så galt er det da ikke SiggenSiggen skrev:Har vært borte fra forumet en stund og første tråden jeg leser er denne![]()
Tror jeg blir borte en stund til![]()
![]()
PS; Forøvrig glimrene ide fra Snikk'ern
Tenkte akkurat på å nevne disse trådene selvArcticTiger skrev:Å, så galt er det da ikke SiggenSiggen skrev:Har vært borte fra forumet en stund og første tråden jeg leser er denne![]()
Tror jeg blir borte en stund til![]()
![]()
PS; Forøvrig glimrene ide fra Snikk'ernStay tuned, har du lest trådene om "Pre-høst-turen" og "17 september på Roa, Nordens Toscana"? DET er oppbyggelig lesning som får fram gliset og den gode forumfølelsen
Det er deg som inviterer til treff, er det ikke bare å plassere det der du ønsker eller vil ha det, kan det være så vanskelig?Snikkeren skrev:Jeg synes det er veldig synd at folk får et negativt inntrykk pga denne tråden. Grunnen til at jeg i det heletatt laget tråden, var jo for å bli bedre kjent med forumistene her, og på den måten styrke samholdet.
Hvis vi ser vekk i fra hvor treffet ender opp til slutt, og heller fokuserer på å finne en helg det passer, så kan vi heller komme tilbake til plassen etterhvert.
Jeg tenker sånn at de som har lyst og mulighet til å delta på PMS-treffet kan begynne å sjekke kalenderen sin, og se når det passer for de.
Jeg har mulighet alle helgene i januar bortsett fra den siste. I februar har jeg mulighet første og siste helgen.
Hvis dette er den generelle oppfatning folk har av det jeg har skrevet i denne tråden, så beklager jeg på det aller STERKESTE mine dårlige formidlingsevner. Tror ikke jeg skal prøve å forklare på nytt, for da blir det vel bare helt galt. Jeg har i alle fall aldri ment eller trodd at jeg kunne forlange at folk skal være enig med meg. Og selvsagt er det viktig at det blir et treff, og det er viktigere en om jeg kan komme eller ikke. Jeg har helt klart missforstått hva "vi" begrepet innebærer. Hvis vi to skal gjøre noe sammen Bandittmann så ser ikke jeg på en av oss som eier av prosjektet, men tar til etterretning AJ's begrepsforklaring av "vi" begrepet her på mcsiden.noBanditmannen skrev: Alle skal ha lov å si sin mening, men man kan IKKE forlange at andre skal være enig i disse meningene!
For min egen del vil jeg si at for meg er det faktisk viktigere at det blir et treff, enn at jeg kan være med!![]()
Vel, følelser er som regel ikke så "Godtvoksne", men jeg kunne selvsagt vært "voksen" nok til ikke å nevne dem. Alt etter hvordan man definerer det å være voksen og ser på det å vise følelser. Nok om det.jhn skrev:Godtvoksen, no synes æ ikke oppførsel og navn stemmer helt overens. Hvis vi skal følge din tankegang i denne saken så burde det vel tas hensyn til mine ønsker også, hvor ville da dette treffet bli arrangert? Mo i Rana ligger vel sånn ca midt i landet, så da tar vi vel treffet der?