Begge deler vil være helt perfectMaxTron skrev:Er vel bedre å skaffe seg ett sånt 99%-merke for å vise sitt standpunkt..?

Begge deler vil være helt perfectMaxTron skrev:Er vel bedre å skaffe seg ett sånt 99%-merke for å vise sitt standpunkt..?
Altså 100%?AJ skrev:Begge deler vil være helt perfectMaxTron skrev:Er vel bedre å skaffe seg ett sånt 99%-merke for å vise sitt standpunkt..?
Blir godt og vel 100 % det, ja!Snikkeren skrev:Altså 100%?AJ skrev:Begge deler vil være helt perfectMaxTron skrev:Er vel bedre å skaffe seg ett sånt 99%-merke for å vise sitt standpunkt..?
Tok dette opp med noen som kunne være aktuelle og som hadde en god forbindelse med SAMCO AS (MCsiden.no Butikken) for en tid siden, uten at det ble noen avtale.Svolp skrev:Hei.
Lurte på om det er en mulighet, eller interesse for og lage klistermerke lik de patchene dere har? Eller kanskje sjekke stemningne for det og tilføye det til butikken?
Tenkter på slike klistermerker som nmcu har som du kan klistre på innsiden av vindskjermen eller vanlige dekor klistermerker som kan festes på bagasjen eller andre steder på biken?
Kenneth
Har sett etter skiltrammer til MC nå og da, men har ikke funnet noen plasser man kan bestille fra med custom påskrift.Geir skrev:Hva med skiltrammer påtrykkt mcsiden.no og logoen? Kom på det i dag da jeg så bilen til guttungen med en slik ramme med navnet til en BMW-klubb påtrykkt...
Sendte en e-post til et firma som lager stickers og dekaler og fikk svar tilbake at "joda, det kunne de gjöre men måste rita om logon til vektor-format", fikk jeg vite.Globe skrev:Klistremerker ville vært smart
Å få levert et klistremerke burde være en enkel sak. Og selvsagt leverer Nordic print på lik linje med en rekke trykkerier klistremerke med mcsiden.no sin logo:Intruder skrev:"Nordic print" leverer endel produkter som kan tekstes som kunden ønsker...
Om de kan få det til med "vår" logo er en annen ting...![]()
Take a look :=D> Sjå ætter a ve
Med "vår logo" mente jeg vårt vignettmerke "MCsiden.no",dette er ikke med i deres standardleveranse,men en løsning kanGodtvoksen skrev:Å få levert et klistremerke burde være en enkel sak. Og selvsagt leverer Nordic print på lik linje med en rekke trykkerier klistremerke med mcsiden.no sin logo:Intruder skrev:"Nordic print" leverer endel produkter som kan tekstes som kunden ønsker...
Om de kan få det til med "vår" logo er en annen ting...![]()
Take a look :=D> Sjå ætter a ve
http://www.nordicprint.no/klistremerker" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er langt over et år siden jeg spurte etter klistremerke til å ha på hjelmen. Det kryr av nettsteder hvor en kan laste opp logo å få laget strøkartikler, klistremerker mv. Hvorfor det skal være så veldig vanskelig er en gåte for meg...
Koster litt penger da, vet du...Godtvoksen skrev:
Det er langt over et år siden jeg spurte etter klistremerke til å ha på hjelmen. Det kryr av nettsteder hvor en kan laste opp logo å få laget strøkartikler, klistremerker mv. Hvorfor det skal være så veldig vanskelig er en gåte for meg...