Jeg tror tiden er kommet for en ånkli serriøs blogg om hva pollti lurer på¨? En ting jeg lurer på er uttrykket raska på ? Hvor fort er det da ? Når jeg rasker på så himler mine bedre med 7/8 deler med øynene og syntes ikke det var no særlig.. Så hva er farten en skal ha når en rasker på ?

Jeg har vært jentespeider siden jeg var sånn rundt 9 år gammel men det her skjønner jeg ikke.
En annen ting jeg lurer på er hvem side av egget som skal stå "opp" i eggeglasset. Er det den litt skarpe enden eller den litte mere butte enden ? Dette er også en ting som HG klager jevnt over på søndags morgene. Det er ikke lett å gjøre sine medmennesker lykkelig ? Er jeg dau en dag får jeg sikkert kjeft da og.

Ihvertfall hvis det skjer helt uten varsel.

På den annen side så får jeg lov til å siite foran Tv apparatet og hoie og skrike mens jeg ser på Formel 1, i 3 hele dager. Stakkars pappa.... Han er så sliten etter å ha jobbet så mye så ikke forstyrr. Men RASKER jeg på bryter hævlete løs. Til og med bikkjene oppfører seg helt til jeg "rasker" på

De skraper på døra og er ånkli ufyselige.Også er det bråk om det forbannede egget igjen. At jeg har lyst til å raska er det ingen som tenker på.Det er ikke lett.. Livet er en utfordring.