Koster litt da...Bringisen skrev: De der så jo lekker ut , løp og kjøp![]()

Spesielt om jeg skal bygge om til Hydraulisk clutch også...
Koster litt da...Bringisen skrev: De der så jo lekker ut , løp og kjøp![]()
Hvor mye kosta Nitron dempern levert hos deg da, i forhold til en ØhlinsAJ skrev:Vinteren sniker seg innpå og mange av oss kommer til å bruke en del tid i garasjen eller annet sted hvor MC'en er vinterlagret.
Og flere sysler med planer om å modifiseringer på sykker'n til den kommende sesongen.
Blir ny NITRON bakdemper på Tiger i vinter. Kan hende det blir no' annet småtteri også...![]()
![]()
Men hva med andre her inne?
Store modifiseringer på gang, eller...?
Del dem gjerne med oss andre :-)
Og bilder av det som gjøres er som vanlig helt topp
4192.- levert på døra + det som Staten fant ut at de trengte, kr. 920,- noen dager senere...ArcticTiger skrev:Hvor mye kosta Nitron dempern levert hos deg da, i forhold til en ØhlinsAJ skrev:Vinteren sniker seg innpå og mange av oss kommer til å bruke en del tid i garasjen eller annet sted hvor MC'en er vinterlagret.
Og flere sysler med planer om å modifiseringer på sykker'n til den kommende sesongen.
Blir ny NITRON bakdemper på Tiger i vinter. Kan hende det blir no' annet småtteri også...![]()
![]()
Men hva med andre her inne?
Store modifiseringer på gang, eller...?
Del dem gjerne med oss andre :-)
Og bilder av det som gjøres er som vanlig helt topp
Snikkeren skrev:@ZZR-Thom: Kawa skal jo være grønn, så stemmer i det fargevalget.
Kjekt å ha deg tilbake igjen forresten. Vi savnet deg da du forsvant.
Er vel den samme Tom'ern, vel...ArcticTiger skrev:Snikkeren skrev:@ZZR-Thom: Kawa skal jo være grønn, så stemmer i det fargevalget.
Kjekt å ha deg tilbake igjen forresten. Vi savnet deg da du forsvant.Lurer på om det ikke er to ZZR-gutter vi har her inne, ZZR-Tom og ZZR-Thom?
Hørtes ut som du får mange fine timer i garasjen til vinteren.. Triumph Boneville, nydelig sykkelpelsen skrev:Jeg har nevnt før at jeg skal skifte clutch- og bremsehendler på bobberen.
Brems er et enkelt skifte, ny (brukt) masterpumpe fra KTM crosser er bestilt på Ebay.
Magura clutchpumpe til KTM er også bestilt på Ebay, men triumphmotoren min har wireclutch, og for å få dette til å passe må den bygges om til hydraulisk clutch.
Mens girkassa likevel er åpnet bytter jeg hele kassa, har en 4-trinnskasse som er bra, mens 5-trinnskassa som nå sitter i bobberen skal brukes i Bonnevillen, som skal på veien igjen til sommeren etter to-tre år i deler. Det blir noen timer i garasjen i vinter også...
Å f..... det tenkte jeg ikke påArcticTiger skrev:.......det blir Mye å demontere når du skal vaske den nå.....