Jeg skal på ACR-banen i utgangspunktet 28.07-01.08.
Så er det Norgestreffet 12.08-15.08.

Bare sånn for ordens skyld, SheDevil; Norgestreffet er fra 12. juli til 15. juli...SheDevil skrev:Om jeg skulle prøve å få til dette, passer det best etter Norgestreffet tror jeg...
Ha ha ha...AJ skrev:Bare sånn for ordens skyld, SheDevil; Norgestreffet er fra 12. juli til 15. juli...SheDevil skrev:Om jeg skulle prøve å få til dette, passer det best etter Norgestreffet tror jeg...
Kanskje det, gittSheDevil skrev:Kanskje de er stengt så sent på året eller er det helårs åpent?
Eller, så er de bare VELDIG opptatt med å ordne saker og ting til vi kommer
Heltidsåpent...AJ skrev:Kanskje det, gittSheDevil skrev:Kanskje de er stengt så sent på året eller er det helårs åpent?
Eller, så er de bare VELDIG opptatt med å ordne saker og ting til vi kommer![]()
Sender en såkalt "vennlig påminnelse" etter hvert hvis de fortsatt ikke svarer...
Men burde kanskje undersøke om de er helårsåpent, ja...
Jeg også. Busan har vært på vinterlagring i noen uker alt. Så jeg har sikker fått pms. Kjenner jeg har lyst til å kjøre på tur igjen.ejs skrev:![]()
Jeg har begynt å pakke...
Har allerede kjøreruta i hodet..
Sikkert ikkeno' problem å dele hytte med noen .Intruder skrev:Uansett...turen høres innmari fristende ut,lurte litt på om det gikk an at noen delte
hytte,dyrt og lite sosialt å ha ei alene (hytte)...
Og om det går an så bør vi vel prøve å samles mest mulig,kan gå oss bort vi bønda
på slike plasser...![]()
Mye arbeid med en slik tur,men Aj får det nok i boks !!
Det samme her,er jo litt ille om alle skal ligge "singel"?mekkern skrev:Så lenge jeg har en madrass og teppe så kan det være så mange det vil i hytta.
Dette med å dele hytte var ikkeno' problem på PreHøst-turen og jeg tror neppe det blir noe problem på en Sverige-tur heller.Intruder skrev:Det samme her,er jo litt ille om alle skal ligge "singel"?mekkern skrev:Så lenge jeg har en madrass og teppe så kan det være så mange det vil i hytta.
Samme her, men kjærringa er ikke av samme mening, så blir ho med, blir det nok to-mannshytte.mekkern skrev:Så lenge jeg har en madrass og teppe så kan det være så mange det vil i hytta.
Drøyer nok ikke så veldig lenge før vi (jeg...Svein2 skrev:... bestiller hytte ganske fort bare jeg får dato`n.
Gulvflaten vet jeg ikke, men siden det er plass til i hvert fall fire, så er det antakelig rimelig god plass til to :-)ojda skrev:Ser bra ut![]()
Vet du noe om gulvflate/mål