Men her om dagen møtte jeg faktisk to utelandskregistrerte fullrigga tursykkler på tur.... nordover

Hva tenker du på?ArcticTiger skrev:@Bringisen:![]()
Har du værtt å øssla med pæng
?
Han tenker nok på all plasten på bildet...Bringisen skrev:Hva tenker du på?ArcticTiger skrev:@Bringisen:![]()
?
Om jeg klarer å overtale familien, så blir det sesong hele året for meg også... Dog, sliter med overtalinga...Fidel skrev:Sesong hele året!
Hva slags bike blir det da ??? Går ut ifra at du ikke ønsker å plukke HD'en opp av snøfonna :-)Crinos skrev:Om jeg klarer å overtale familien, så blir det sesong hele året for meg også... Dog, sliter med overtalinga...Fidel skrev:Sesong hele året!
I år er planen at fruen må ta all snøskuffinga selv... Da er det kanskje håp for at hun bytter mening...
Hehe.. Jeg tenkte mer i de baner at det var sommer hele året, eller såpass varmt at enn kunne bruke MC mesteparten av året :)Dortmunder skrev:Hva slags bike blir det da ??? Går ut ifra at du ikke ønsker å plukke HD'en opp av snøfonna :-)Crinos skrev:Om jeg klarer å overtale familien, så blir det sesong hele året for meg også... Dog, sliter med overtalinga...Fidel skrev:Sesong hele året!
I år er planen at fruen må ta all snøskuffinga selv... Da er det kanskje håp for at hun bytter mening...
Dortmunder
Åja...neei, det er ikke så galt. Har bare plukket av all plasten ,renset , polert og vokset. Bare vindskjermen er helt ny. Viktig at alt er rent og pent i alle kroker også der man ikke kommer til ellers i året. Dessuten må skruer og små deler sorteres i poser og merkes.AJ skrev:Han tenker nok på all plasten på bildet...Bringisen skrev:Hva tenker du på?ArcticTiger skrev:@Bringisen:![]()
?
![]()
Sånt no' koster jo gjerne 'skjorta'...
Men du har kanskje plukket delene av sykker'n...
Ja, "ordnung muss sein!"Bringisen skrev:Åja...neei, det er ikke så galt. Har bare plukket av all plasten ,renset , polert og vokset. Bare vindskjermen er helt ny. Viktig at alt er rent og pent i alle kroker også der man ikke kommer til ellers i året. Dessuten må skruer og små deler sorteres i poser og merkes.AJ skrev:Han tenker nok på all plasten på bildet...Bringisen skrev:Hva tenker du på?ArcticTiger skrev:@Bringisen:![]()
?
![]()
Jepp , har støv på hjernen og er en kontrollfrik , ikke bare positivt skal jeg si degArcticTiger skrev:Ja, "ordnung muss sein!"Bringisen skrev:Åja...neei, det er ikke så galt. Har bare plukket av all plasten ,renset , polert og vokset. Bare vindskjermen er helt ny. Viktig at alt er rent og pent i alle kroker også der man ikke kommer til ellers i året. Dessuten må skruer og små deler sorteres i poser og merkes.AJ skrev:Han tenker nok på all plasten på bildet...Bringisen skrev:Hva tenker du på?ArcticTiger skrev:@Bringisen:![]()
?
![]()