Ettervært som du planlegger detaljer AJ, er det sikkert mulig å ta
kontakt med en lokal MC klubb for turforslag på lørdag. F.eks. http://www.oldbikers.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligger sikkert noen klubber litt nærmere også.

Får`n seg en dusj og en runde med kjærringa, er nok svensken i gjenge att.ArcticTiger skrev:Hørtes ikke akkurat så veldi imøtekommende ut, han der svenske ælj-jaktern
Klubben som arrangerer Torsträffen i Karlstad er norrbagvänliga så det holder, så de går det helt sikkert an å spørre.Svein2 skrev:Da blir det spennende hva svaret blir. Elgjakt er gyldig grunn.![]()
Ettervært som du planlegger detaljer AJ, er det sikkert mulig å ta
kontakt med en lokal MC klubb for turforslag på lørdag. F.eks. http://www.oldbikers.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligger sikkert noen klubber litt nærmere også.
Eller kanskje: Først en runde med kjærringa, og SÅ en dusjSvein2 skrev:Får`n seg en dusj og en runde med kjærringa, er nok svensken i gjenge att.ArcticTiger skrev:Hørtes ikke akkurat så veldi imøtekommende ut, han der svenske ælj-jaktern
Du glemte vel det ja.AJ skrev:Glemte visst å nevne i mailen jeg sendte at'n kunne stikke innom tråden her å lese litt om alle som gleder seg til treffet...![]()
Er'n i godt hommør så gliser'n vel av kommentarene som er kommet, håper jeg...![]()
Svein2 skrev:Du glemte vel det ja.AJ skrev:Glemte visst å nevne i mailen jeg sendte at'n kunne stikke innom tråden her å lese litt om alle som gleder seg til treffet...![]()
Er'n i godt hommør så gliser'n vel av kommentarene som er kommet, håper jeg...![]()
![]()
Du får slette noen innlegg (mens han enda er i dusjen) hvis du finner det nødvendig AJ.
Hmmmm...nå har jo ikke jeg begynt å skrive i denne tråden ennå...AJ skrev: Så jeg tru'kke innlegga ska' by på særlig problemer, nei.
Da ser det ut som svensken har fått sitt, da er det opp til deg AJ.AJ skrev:Ser ut til at ting kan ordne seg til beste for oss, ut fra den siste e-posten jeg har fått fra Bomstad-Baden: