Gleder meg allerede til neste sesong.

Da ble vist det bestilt også. Nesten klar til våren nå.Snikkeren skrev:![]()
Kjøpte du LCD BackPack til det også?
Man klarer jo seg uten, men jeg fant ut at da er det lettere å stille inn kameraet riktig slik at jeg vet hva som blir med i bildet.
Jeg går og å sikler på dette, men sliter med å legge ut pengene.Snikkeren skrev:I dag har jeg slått på stortromma og bestilt meg GoPro HD Motorsports Hero med GoPro LCD BackPack.![]()
Gleder meg allerede til neste sesong.
Ja som sagt så ble jeg skuffet over at kvaliteten ikke ble slik som jeg har sett de reklamerer for , mulig slike resultater krever perfekt lys og planlegging. Og jeg er enig i at kvaliteten sikkert er godt nok for oss amatører. Det er også flere spillefilmer som nå blir filmet med digital speilrefleks , men også her må det nok til litt mer enn oss amatører har tilgjengelig.Snikkeren skrev:Det er jo stort sett GoPro som blir brukt i profesjonell TV produksjon der forholdene tilsier at de trenger et kamera som tåler litt.
F.eks. i American Chopper når de filmer inni vannjet maskinen. Har også sett at de har brukt det i Broom, og Garasjen (tror det var det serien het, den med Asgeir på Viasat 4). Og bildene blir jo greie der.
Til mitt bruk tror jeg uansett at det er mer enn godt nok.