Jeg har registrert litt frustrasjon fordi forumet åpnes innenfor rammene i vårt design. Den løsningen medfører dessverre dobbelt sett med scrollekontroller, noe jeg er helt enig i blir veldig tungvint.
Dette er nå endret, slik at forumet åpnes direkte i eget nytt vindu ved å klikke på linkene enten til venstre eller øverst på siden vår.
Håper dette faller i smak for brukerne!?
Forumet i nytt vindu
- fireman
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Kontakt:
Forumet i nytt vindu
Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
- fireman
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Kontakt:
Gøy med respons, takk for ros RockerenRockeren skrev:Ja, det har jeg lagt merke til..Kjempebra!
Jeg må bare skryte av dette forumet, og si at det er kjempebra!

Alt for brukerne vet du :)GSXR skrev:Kjempeflott fireman.
Thumbs UP
Skulle gjerne brukt mer tid både på forum og artikler,.. men nå for tiden er det rimelig travelt i Cruiser leiren

Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..
Flott...
Men lurer på en ting.....ja egentlig på flere, men det er en annen sak... :)
Er det noe system i disse forskjellige temane...?
Hovedsiden er grei, men når man går inn på temaene...er det noe system der. Hvorfor står temaene akkurat der dem gjør (dumt spørsmål kansje)?
Hadde det gått å legge dem i rekkefølge...eks alfabetisk...eller i rekke etter poppilæritet antall svar/innlegg. Eller mest besøkte.
Går det ann å få dette til på et enkelt vis, slik at det mest poppulære temaet altid ligger øverst og det går ned over til det nederste som har minst innlegg
Bare lurer jeg
:
Flott...
Men lurer på en ting.....ja egentlig på flere, men det er en annen sak... :)
Er det noe system i disse forskjellige temane...?
Hovedsiden er grei, men når man går inn på temaene...er det noe system der. Hvorfor står temaene akkurat der dem gjør (dumt spørsmål kansje)?
Hadde det gått å legge dem i rekkefølge...eks alfabetisk...eller i rekke etter poppilæritet antall svar/innlegg. Eller mest besøkte.
Går det ann å få dette til på et enkelt vis, slik at det mest poppulære temaet altid ligger øverst og det går ned over til det nederste som har minst innlegg
Bare lurer jeg