Oslo Motor Show 2011 - nå til helgen
Oslo Motor Show 2011 - nå til helgen
Er det noen som skal ta turen til Lillestrøm?
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Ua-dzkf1 ... r_embedded[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Ua-dzkf1 ... r_embedded[/video]
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Oslo Motor Show 2011 - nå til helgen
Hadde vært artig å ta en tur, men jeg har vakt denne helga. Håper det er noen forumister som tar turen og gir oss en fyldig bilderapport..
rogg skrev:Hadde vært artig å ta en tur, men jeg har vakt denne helga. Håper det er noen forumister som tar turen og gir oss en fyldig bilderapport..
Hadde vært litt stas å sett på skikkelige cruisere, jeg har frihelg og er gressenkemann og vurderer sterkt en Oslo-tur...

- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Ta med kamera...Godtvoksen skrev:rogg skrev:Hadde vært artig å ta en tur, men jeg har vakt denne helga. Håper det er noen forumister som tar turen og gir oss en fyldig bilderapport..
Hadde vært litt stas å sett på skikkelige cruisere, jeg har frihelg og er gressenkemann og vurderer sterkt en Oslo-tur...
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Er under vurdering...
Var på BROOM-festivalen på Hellerudsletta forrige helg en tur (skrivejobb...), men tar meg kanskje en tur på Oslo Motor Show også...
Men altså ikke endelig bestemt enda.
Var på BROOM-festivalen på Hellerudsletta forrige helg en tur (skrivejobb...), men tar meg kanskje en tur på Oslo Motor Show også...
Men altså ikke endelig bestemt enda.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Da har jeg vurdert ferdig og har bestilt hotel i Oslo..rogg skrev:Ta med kamera...Godtvoksen skrev:rogg skrev:Hadde vært artig å ta en tur, men jeg har vakt denne helga. Håper det er noen forumister som tar turen og gir oss en fyldig bilderapport..

[video]http://www.youtube.com/watch?v=GVQLQKOc ... ture=share[/video]
Hvor langt har du kommet i din vurdering AJ ?
Hvor langt har du kommet i din vurdering AJ ?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tenker fortsatt, men det blir trolig en tur på lørdag. Men altså ikke helt sikker enda.Godtvoksen skrev: Hvor langt har du kommet i din vurdering AJ ?
Kommer jeg så har jeg på meg MCsiden.no jakka. Og hvis Bakpå blir med så har også hun på seg sin nykjøpte MCsiden.no jakke

Må jo reklamere litt for oss selv på messer som dette, må vite

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Skal hente bil i Asker på lørdag....hmmmm...ikke umulig at jeg stikker innom denne "happeningen" 

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Tror jeg dropper Oslo Motor Show i helga - med mindre avisa ber meg ta en tur...
Har vært mye å gjøre de siste to helgene og litt unødvendig ekstra, for å si det slik, de siste par dagene så jeg tar det nok rimelig med ro i denne helga...
Har vært mye å gjøre de siste to helgene og litt unødvendig ekstra, for å si det slik, de siste par dagene så jeg tar det nok rimelig med ro i denne helga...

-
- Motorsykkelen din: x
Åssen vare i Osschlo a GV? Fikk du noen bra bilder av fine Krusere
?

De kommer når jeg er hjemme fra Oslo..har blitt litt forelska i VictoryArcticTiger skrev:Åssen vare i Osschlo a GV? Fikk du noen bra bilder av fine Krusere?
En i klubben har Victory, kjempefin sykkel som han koser seg fælt på.Godtvoksen skrev:De kommer når jeg er hjemme fra Oslo..har blitt litt forelska i VictoryArcticTiger skrev:Åssen vare i Osschlo a GV? Fikk du noen bra bilder av fine Krusere?
Er nok en typisk cruiser som han kjører sitt eget løp på, han kommer etter ettervært.
Virker som at det er han som kjører motorsykkel, så kan vi andre bare kjøre som vi sjøl vil.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Det er ikke vanskelig i det hele tatt :-)Godtvoksen skrev:De kommer når jeg er hjemme fra Oslo..har blitt litt forelska i VictoryArcticTiger skrev:Åssen vare i Osschlo a GV? Fikk du noen bra bilder av fine Krusere?
Victory har noen skikkelig fine sykler, de går veldig bra til å være cruisere, og de har gode sittestillinger ...... Noen ser litt ut som monster sykler , men mange er bare veldig lekre!
De fikk litt kritikk for dårlig finish til å begynne med, men alt går seg til ...
"Do the right thing"
Til alle dere som gikk glipp av denne fine messa så kan dere her studere
bilder jeg lovte å legge ut.
Det var denne jeg forelsket meg i:
bilder jeg lovte å legge ut.
Det var denne jeg forelsket meg i:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.