Hva gjør du akkurat nå?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av SheDevil »

Tommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat. :janikk
Kinamat er ikke å forakte det gitt ;e

Jeg drikker nykvernet kaffe :prf
Megagooooooood :D
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Tommern
Innlegg: 95
Registrert: 04 okt 2011, 23:51
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Sted: Oslo

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Tommern »

Har kommet hjem fra en kjøretur i oslokjærnen nå,og la merke til en ting. Mange scootere ligger i høyre del av fila dem ligger i :scratch . Vi som kjører tung mc skal ihvertfall ligge i venstre hjulspor :8-[ . Er det omvendt for moped?? :moi:
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ejs »

:eh

Sitter å er sulten..
Madammen er ikke kommet hjem enda. :punch
Hun må jo lage mat til meg. :redface
If it ain't broke, I'll break it.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ArcticTiger »

ejs skrev::eh

Sitter å er sulten..
Madammen er ikke kommet hjem enda. :punch
Hun må jo lage mat til meg. :redface
:doh Det er den samma Elendigheten i heimen her og :oh Kommer hjem, og ingen mat på bordet :dontknow
Men jeg var så sulten at jeg greide å varme meg noen wienerpølser, og når jeg bøyde meg litt fant jeg jammen noen lomper i kjøleskapet og \:D/

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av rogg »

Sjekker ut siste nytt her inne, mens lutefisken legger seg bedre tilrette i tarmen..
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Duville »

rogg skrev:Sjekker ut siste nytt her inne, mens lutefisken legger seg bedre tilrette i tarmen..
HÆ, lutefisk på en mandag i oktober???

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av rogg »

Duville skrev:
rogg skrev:Sjekker ut siste nytt her inne, mens lutefisken legger seg bedre tilrette i tarmen..
HÆ, lutefisk på en mandag i oktober???
Jupp, og den var like god som i desember...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Duville »

rogg skrev:
Duville skrev:
rogg skrev:Sjekker ut siste nytt her inne, mens lutefisken legger seg bedre tilrette i tarmen..
HÆ, lutefisk på en mandag i oktober???
Jupp, og den var like god som i desember...
Du, det skal jeg tro.... hm lutefisk, ja

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Intruder »

Tommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat. :janikk
Du kom trygt hjem uten å bli antastet ? :mk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Godtvoksen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Godtvoksen »

Det kom to utkledde unger på døra her i stad og holdt frem en rikholdig kurv med gotteri og frukt. Jeg nøyde meg med å ta et par sjokolader og en appelsin. Hvor mye er det normalt å ta? Kunne jeg forsynt meg med mer for å ha snop resten av uka.. :-k

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ArcticTiger »

Godtvoksen skrev:Det kom to utkledde unger på døra her i stad og holdt frem en rikholdig kurv med gotteri og frukt. Jeg nøyde meg med å ta et par sjokolader og en appelsin. Hvor mye er det normalt å ta? Kunne jeg forsynt meg med mer for å ha snop resten av uka.. :-k
:8-[ Blir nok "trick" på deg nå......

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ejs »

Godtvoksen skrev:Det kom to utkledde unger på døra her i stad og holdt frem en rikholdig kurv med gotteri og frukt. Jeg nøyde meg med å ta et par sjokolader og en appelsin. Hvor mye er det normalt å ta? Kunne jeg forsynt meg med mer for å ha snop resten av uka.. :-k

:[-X

Gi ungene gotteriet tilbake...
Ellers kan du få egg for resten av uka..

Jeg har foret slyngelene med slikkepinner,slik at de kan få tannverk :knegg :knegg
If it ain't broke, I'll break it.

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Onsløv »

ejs skrev:
Godtvoksen skrev:Det kom to utkledde unger på døra her i stad og holdt frem en rikholdig kurv med gotteri og frukt. Jeg nøyde meg med å ta et par sjokolader og en appelsin. Hvor mye er det normalt å ta? Kunne jeg forsynt meg med mer for å ha snop resten av uka.. :-k

:[-X

Gi ungene gotteriet tilbake...
Ellers kan du få egg for resten av uka..

Jeg har foret slyngelene med slikkepinner,slik at de kan få tannverk :knegg :knegg
Jasså, er du tannlege?

Brukeravatar
Tommern
Innlegg: 95
Registrert: 04 okt 2011, 23:51
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Sted: Oslo

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Tommern »

Intruder skrev:
Tommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat. :janikk
Du kom trygt hjem uten å bli antastet ? :mk
Kom trygt hjem,men jeg stusset virkelig på at en scooter kom ved siden av meg på høyre side. Noen som vet om det er slik at scootere skal ligge i høyre side av fila? Greit å vite slikt..
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38203
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AJ »

Tommern skrev:
Intruder skrev:
Tommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat. :janikk
Du kom trygt hjem uten å bli antastet ? :mk
Kom trygt hjem,men jeg stusset virkelig på at en scooter kom ved siden av meg på høyre side. Noen som vet om det er slik at scootere skal ligge i høyre side av fila? Greit å vite slikt..
Vet ikke hva disse moped- og scoterførerene lærer, men opplever det samme fenomenet her ute på landsbygda; at de ligger på høyre side av veien.
En fordel sånn jeg ser det slik at trafikken bak lettere kommer forbi. Men de kunne med fordel plassere seg enda mer til høyre for å gi enda mer plass til passering for bakenforliggende trafikk. De verste av disse ligger til venstre og skaper svært irritrerende kø...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar