Kinamat er ikke å forakte det gittTommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat.

Jeg drikker nykvernet kaffe

Megagooooooood

Kinamat er ikke å forakte det gittTommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat.
ejs skrev:![]()
Sitter å er sulten..
Madammen er ikke kommet hjem enda.![]()
Hun må jo lage mat til meg.
HÆ, lutefisk på en mandag i oktober???rogg skrev:Sjekker ut siste nytt her inne, mens lutefisken legger seg bedre tilrette i tarmen..
Jupp, og den var like god som i desember...Duville skrev:HÆ, lutefisk på en mandag i oktober???rogg skrev:Sjekker ut siste nytt her inne, mens lutefisken legger seg bedre tilrette i tarmen..
Du, det skal jeg tro.... hm lutefisk, jarogg skrev:Jupp, og den var like god som i desember...Duville skrev:HÆ, lutefisk på en mandag i oktober???rogg skrev:Sjekker ut siste nytt her inne, mens lutefisken legger seg bedre tilrette i tarmen..
Du kom trygt hjem uten å bli antastet ?Tommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat.
Godtvoksen skrev:Det kom to utkledde unger på døra her i stad og holdt frem en rikholdig kurv med gotteri og frukt. Jeg nøyde meg med å ta et par sjokolader og en appelsin. Hvor mye er det normalt å ta? Kunne jeg forsynt meg med mer for å ha snop resten av uka..
Godtvoksen skrev:Det kom to utkledde unger på døra her i stad og holdt frem en rikholdig kurv med gotteri og frukt. Jeg nøyde meg med å ta et par sjokolader og en appelsin. Hvor mye er det normalt å ta? Kunne jeg forsynt meg med mer for å ha snop resten av uka..
Jasså, er du tannlege?ejs skrev:Godtvoksen skrev:Det kom to utkledde unger på døra her i stad og holdt frem en rikholdig kurv med gotteri og frukt. Jeg nøyde meg med å ta et par sjokolader og en appelsin. Hvor mye er det normalt å ta? Kunne jeg forsynt meg med mer for å ha snop resten av uka..
![]()
Gi ungene gotteriet tilbake...
Ellers kan du få egg for resten av uka..
Jeg har foret slyngelene med slikkepinner,slik at de kan få tannverk![]()
Kom trygt hjem,men jeg stusset virkelig på at en scooter kom ved siden av meg på høyre side. Noen som vet om det er slik at scootere skal ligge i høyre side av fila? Greit å vite slikt..Intruder skrev:Du kom trygt hjem uten å bli antastet ?Tommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat.
Vet ikke hva disse moped- og scoterførerene lærer, men opplever det samme fenomenet her ute på landsbygda; at de ligger på høyre side av veien.Tommern skrev:Kom trygt hjem,men jeg stusset virkelig på at en scooter kom ved siden av meg på høyre side. Noen som vet om det er slik at scootere skal ligge i høyre side av fila? Greit å vite slikt..Intruder skrev:Du kom trygt hjem uten å bli antastet ?Tommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat.