Her er min veteransykkel, Kawasaki GPz 1100, 83.
Jeg kjøpte sykkelen for tre år siden, for å ha et vinterprosjekt.
Hadde akkurat solgt en H2 som jeg aldri ble å begynne med, og ville ha en 80-talls japse i kjørbar stand.
Etter en del leting ble jeg forelska i denne, som var i "god bruksstand" iflg selger. Nå i ettertid vet jeg hva det betyr....
Men etter tre år begynner den å nærme seg det jeg kaller i god stand. Jeg kjørte f.eks 1600 km tur/retur til Norgestreffet i Lofoten sist sommer.
Prøver å holde sykkelen mest mulig orginal, men måtte bite i det sure eplet å kjøpe 4-1 anlegg ettersom det gamle eksosanlegget
var pillråttent av rust.
Lyset er også forbedret. Har skrevet en god del om mekkinga i min egen blogg, Gyllene Tider.
Dette bildet ble tatt i fjor, før eksosanlegget blei bytta og felgene lakka røde.
Min Sykkel 002.jpg
Og 2012-utgaven med 4-1 og røde felger som sykkeln hadde originalt.
Tur 0607 003.jpg
Det har blitt noen timer i garasjen, jeg regner med å ha brukt over 300 t på restaurering og reparasjoner i etteretid.
og det blir enda flere timer.... her er den siste oljelekkasjen, fra i høst
Oljelekkasje 011.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.