Hadde jeg av en eller annen grunn vært nødt til å putre rundt på moped, hadde jeg jammen lagt i venstre side i kjørefeltet.AJ skrev:Vet ikke hva disse moped- og scoterførerene lærer, men opplever det samme fenomenet her ute på landsbygda; at de ligger på høyre side av veien.Tommern skrev:Kom trygt hjem,men jeg stusset virkelig på at en scooter kom ved siden av meg på høyre side. Noen som vet om det er slik at scootere skal ligge i høyre side av fila? Greit å vite slikt..Intruder skrev:Du kom trygt hjem uten å bli antastet ?Tommern skrev:Nå skal jeg kjøre sykkelen ned til Oslo s(dronningens gate),og parkere den på mc parkeringen der. Stikke inn på oslo city og spise billig kinamat.
En fordel sånn jeg ser det slik at trafikken bak lettere kommer forbi. Men de kunne med fordel plassere seg enda mer til høyre for å gi enda mer plass til passering for bakenforliggende trafikk. De verste av disse ligger til venstre og skaper svært irritrerende kø...
Ikke i mine villeste, mest adrenalinkickede fantasier hadde jeg lagt til høyre i feltet og evnt blitt presset ut.
Nei, la heller mopedene få lov å gå i 60 km/t. Dette hadde avhjulpet mye!
edit: noen skriveleifer