Med kroppen min så er slike telt blitt uaktuelle-ligger ikke å kler på meg lengre...er det dårlig vær en stund er det greit å kunne sitte i stol..på norgestreffet i fjor så var det mye drittvær og da er det møkk å bare kunne ligge i teltet.Twister skrev:AJ: jeg tittet på et sånt. Men mannen i faghandelen ville helst ikke selge meg det når jeg fortalte mine ønsker..![]()
Han mente at en slikt telt ble atlfor lavt og lite til at en fikk den lavofølsen.. Jo man kunne stå i det, men det var bare rundt stanga...
Men for all del.. jeg var egentlig bestemt på kjøpe et slik.. Mest basert på at jeg kunne henge opp utstyret på stanga så det fikk drypt fra seg litt...
Jeg kommer nok til å kjøpe et slikt : http://www.travelshopone.no/productDeta ... 14&from=61" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8 kg - 36x13cm!!! ( veldig kjapt å sette opp men minus for enkel duk, men det finnes ha hytter osv hvis skikkelig møkkavær)
også kjøper jeg en Tarp (pressenning) som kan brukes som tak over leierplass osv..
Og er vi fler spenner vi tarpen over inngangene på telta som et tak... :-) Tror det kan bli konge:-)
Hmm,, hørte jeg komfortalderen?