Det har du vel egentlig svart på her? http://forum.mcsiden.com/viewtopic.php? ... sc&start=0Pollti skrev:Straffen var at jeg måtte varme maten selv. Hvorfor har jeg investert i kjøkkenbenk og har huset fullt av kvinnfolk når jeg må gjøre alt selv ?
Desmo's skriverier.
Nå skal ikke du være så slem, Ragnhild. Husk på at Pollti har en veldig selektiv hukommelse. De mest uvesentlige ting sitter som spikret for all framtid,mens det som er viktig glemmes glatt etter 5 minutter. Når han også er medlem i Korttidsminneforeningen er opplegget klart for masse tull.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Tvinnfolk henger seg alltid opp i bagateller vet du Desmo. I mine bortimot 30 år , sterkt lidene , under Haus Gestapos ørneblikk så har jeg vunnet 1 diskusjon til dags dato.
Det smerter henne så mye at hver gang jeg minner henne på det så går bikkjene automatisk opp i sofaen og forventer mitt selskap. De vet hva som kommer. 

Selektiv hukommelse?Desmo skrev:Nå skal ikke du være så slem, Ragnhild. Husk på at Pollti har en veldig selektiv hukommelse. De mest uvesentlige ting sitter som spikret for all framtid,mens det som er viktig glemmes glatt etter 5 minutter. Når han også er medlem i Korttidsminneforeningen er opplegget klart for masse tull.
Jo, kan vel gå for den forklaringen
Æresmedlemskapet i korttidsminneforeningen derimot, dèt må han se langt etter, for det ble jeg tildelt mens dere gutta boyz fremdeles gikk knebukser

Mødre har jo skylda for alle de traumatiske opplevelsene i oppveksten da man fikk skrubbsår på knærne. Hadde vi fått gå i ola-bukser, hadde vi blitt forskånet for slike skader. I hvert fall helt til vi lærte å sykle.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
Nei, nettopp. Har man ola-bukse på, så blir det ikke skrubbsår. I kort-bukse blir det sår når man kliner kneet i asfalten eller grusen så blodet spruter.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
c")
c")