Med bare ørlittegranne kreativ plassering av de klistremerkene der så kan du jo bedrive folkeopplysning for "3mm mønster" dekkdybde!Crinos skrev:![]()

Med bare ørlittegranne kreativ plassering av de klistremerkene der så kan du jo bedrive folkeopplysning for "3mm mønster" dekkdybde!Crinos skrev:![]()
Jeg må jo ha noe som overdøver luftavkjølt motor, i tillegg til at HD er vell også kjent for å brumme litt mer enn andre merker...AJ skrev:Monterte Stebel MAGNUM på TDM'en og ble såpass fornøyd at jeg gjorde det samme på Tiger
Ingen tvil om at disse horna høres...
Kan du ikke banke inn et par Walthorn i eksosen? samtidig kan en jo ha mere DB med korpsmusikk enn MC-potter.Crinos skrev:Jeg må jo ha noe som overdøver luftavkjølt motor, i tillegg til at HD er vell også kjent for å brumme litt mer enn andre merker...AJ skrev:Monterte Stebel MAGNUM på TDM'en og ble såpass fornøyd at jeg gjorde det samme på Tiger
Hey... DER har vi en god plan... Muligens banke inn et Barython i stedet, så kan jeg spille "Jesus Christ Superstar" soloen om den skal på visning til Biltrangsynet :)mekkern skrev:Kan du ikke banke inn et par Walthorn i eksosen? samtidig kan en jo ha mere DB med korpsmusikk enn MC-potter.Crinos skrev:Jeg må jo ha noe som overdøver luftavkjølt motor, i tillegg til at HD er vell også kjent for å brumme litt mer enn andre merker...AJ skrev:Monterte Stebel MAGNUM på TDM'en og ble såpass fornøyd at jeg gjorde det samme på Tiger
Ovenstående Honda Fury ble ikke den salgssuksessen jeg trodde,tror faktisk ikke jeg har sett en eneste en av dem...Crinos skrev:Tror jaggu med at "vranglærdommen" min til guttungen begynner å tre inn..
Vi var å "window shopping pc version" litt, og tilfeldigvis dukket det opp en Honda Fury på skjermen. (not my dooing).
Guttungen spør.. "Pappa.. Er det en Hadley" (Harley)
Jeg svarer: "Nei, det er en Honda kopi"
Guttungen: "Ah..." tenker seg om litt og forsett.. "da var den stygg".
![]()
Men sant skal sies... Pene linjer på en orginal sykkel. Det skal dem ha.. Selv om jeg ikke liker motor/gir kasse greia de har.
Har ikke montert det enda, bare testet det for jeg var nyskjerrig på lyden den lagde.Northman skrev:Hummm, horn som høres virker som en god idé... Hvordan er størrelsen på det?
Har ikke bilde av monteringen?
Hummmm, ja, det er muligens litt problematisk å montere der tuta er i dag, men ikke noen voldsom størrelse... må undersøkes nærmere.Crinos skrev:Størrelsen er 135mm x 102mm x 85mm, så det er jo litt..