Selve systemet er godkjent, og det er testet og fått godkjenning av TÜV... dette er derimot ikke nok for Trafikkstasjon i Bodø, her vil de ha dokumentasjon på at DENNE sykkelen er godkjent med F.B.S. Jeg trodde alt dette var i orden, men har nok vært noe blåøyd, da det viser seg nå at min motorsykkel ikke har en slik rapport fra TÜV...jeg jobber med å få en eller annen form for dokumentasjon som Trafikkstasjon kan godta... greier jeg derimot ikke å få tak på det, så må jeg muligens finne meg et teknisk verksted som kan kjøre tester og lage en rapport for meg...MaxTron skrev:Dette F.B.S.-systemet er jo godkjendt i EU?
Er de ikke da nødt til å godkjenne det i og med at vi er med i EØS??
Det ser også ut som løsninga for sikring mot at hjul kan slås ned i hastigheter høgere enn 30km/t blir den løsninga jeg må finne tak på for å få sykkelen gjennom nåløyet...
...det skal ikke være enkelt å leve ut sine drømmer...