Thats it!

Ikke helt uenig, men vi er nå engang enkle individer (å takk for det)evike skrev:Akkurat nå klarer jeg ikke å tenke på syklene, hang meg opp i disse jentene og lurer på hva i svarte de har med saken å gjøre. Særlig med lårkort eller lang kjole. Hadde de enda kledd på disse jentene noe sexy kjøreutstyr, så skulle jeg ikke sagt noe, kanskje til og med vært nysgjerrig på hvor de selger så flotte kjøreklær. Men neida! Blæh!!!!!!!!!!!!!
Mye bedre bilder fra JanK enn de Bike har kommet med, synes jegSvein2 skrev: Takk for bildene JanK, mye lekkert.
JanK skrev:Takk for tilbakemeldingeneBeklager at det er problemer med visningen, har oppgradert photobucket kontoen min så det burde fungere igjen snart.
Jeg forsto det som "Det var alt jeg hadde" og ikke "dette var alt som var å se".Dykkeren skrev: Beklager, det står jo "thats it", men allikevel. Messen består vel 80% av scootere, så det med "thats it" passer litt.
tagesk skrev:Jeg forsto det som "Det var alt jeg hadde" og ikke "dette var alt som var å se".
[TaSK]
Sjå lenger nede på den svarte ZZR`n med Akrapovic potter, LÆKERTRottenikken skrev:Veldig mangeflotte bilder JanK,
men fy for noen monsterpotter på den ZZR`en.