MC-historie
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Et av bildene burde kunne egne seg godt som avatar til Pollti...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Ha ha ha. Det var jo et fint bilde da AJ. Min stil er nok litt mere ubarbert.... Det er litt rart at siden en del av jobben er å banke tillit inn i folk for å få de til å gjøre og være enig i enig ting de egentlig er skeptiske til eller uenige i - i utgangspunktet- så er jeg ganske god til det selv om jeg stort sett sett ser ut som en landstryker. og et takras. Men så går jeg på party med styreformenn i multi internasjonale bedrifter og snakker til de som om de er på mitt nivå uten å rødme og. Jeg har et ganske avslappet forhold til kontrakter og det som er skrevet med små bokstaver
Og det liker De Høye Herrer. Folk er rare.

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:

Vel, jeg hadde vel heller ikke sett for meg deg så striglet som denne pol'ti'en på bildet som virker en smule i overkant dedikert og konform...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Når det er snakk om MC-historie kan man jo ikke unnlate å nevne at tyske MZ (noen synes å ha trodd at merket er tsjekkisk, men det er altså ikke tilfelle
) ser ut til å ha kommet til veis ende...
Synd, synes nå jeg... Spesielt siden MZ fikk på plass en potent twinmaskin, som burde hatt alle forutsetninger for å skape seg en plass i markedet.
Jeg ville i hvert fall seriøst vurdert en slik sykkel om de hadde blitt importert hit til Norge...

Synd, synes nå jeg... Spesielt siden MZ fikk på plass en potent twinmaskin, som burde hatt alle forutsetninger for å skape seg en plass i markedet.
Jeg ville i hvert fall seriøst vurdert en slik sykkel om de hadde blitt importert hit til Norge...

- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Når en ser bilde, tenker jeg MC-HISTORIE. Det må da finnes andre gamle bilder å drømme seg bort i. Har dere noen, eller finner noen ute i den store internettværden, så la dem komme i dagslys her inne.AJ skrev:Et av bildene burde kunne egne seg godt som avatar til Pollti...
Det være seg gamle familiefoto som er mere gul en svart/kvitt, eller gamle bilder, poster, reklamebilder. Bruk Skanner å la oss andre få dele disse bildene.....
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
For å si det med konstabelen i ALLO - ALLO: Den puletimannen kjøra olovLI--
otta hiellm .
FORØVRIG GOD JUL ALLE SAMMEN !

otta hiellm .

FORØVRIG GOD JUL ALLE SAMMEN !

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Intruder skrev:For å si det med konstabelen i ALLO - ALLO: Den puletimannen kjøra olovLI--
otta hiellm .![]()
FORØVRIG GOD JUL ALLE SAMMEN !![]()

Jo, takk!
Det samme til deg, Intruder - God Jul!!