Tenkte det kunne være greit med en slik tråd, hvor folket kan skrive litt om hva de de har planer om å anskaffe av utstyr til seg selv, passasjer og sykkel og andre ting som f.eks. påmelding til rustløserkurs, planlegging av turer osv., osv..
Det er jo ikke alle her inne som har egne blogger hvor det skrives om slike ting og da kan denne tråden være stedet å gjøre det.
Selv har jeg bestilt hovedservice på Tiger der den står vinterlagret på GMS, Gjøvik. Bytter kjede og drev + fordekk i tillegg til å bytte ut originalbakdemper med en vekttilpasset NITRON Sport med hydraulisk forspenningsjustering.
Har også kjøpt ny Bags Connection "GS" tankbag, nye visir til Premier og NZI hjelmene og litt annet GIVI 'godis' til Tiger + en del annet småtteri...

Fornøyd med at jeg også fikk ny kjørebukse fra Sharkspeed i dag, men sysler også med tanken om å kjøpe en til av annet fabrikkmerke...
Ellers forbereder jeg meg, eller mer korrekt gleder meg, til flere lange MC-turer neste år

Det skal bli en bra 2012-sesong, føler jeg - allerede nå :-)
Burde kanskje også forberedt en lengre utenlandstur, men så langt er jeg ikke kommet enda...