Hey! og velkommen med første post her på MCsiden.noJK95 skrev:Nå har jeg kjørt ca et halvt år på min -08 mod Hyosung GT125 Comet, og vil bytte sykkel til våren. Dette er fordi jeg innbiller meg at vennene mine har mye sprekere sykkler enn meg, og at jeg ikke liker når folk sier de ikke har hørt om sykkelen minSynes at Comet'n er en flott og veldig stor sykkel til lettmc å være, men med størrelsen kommer også vekten
lurer derfor på å bytte til enten YZF-R 125 eller KTM Duke 125
noen som har noen annbefalninger til en fartsgal ungdom?
Nemlig! Kompisene dine som ikke vet hva hysesangen er kan du jo bare sende et overbærende blikk samtidig som du ber dem ta seg en tur på google...JK95 skrev:Er nok heller 2 år til bil og større sykkel skal prioriteres, men det var nå så som så dapoenget mitt her er at jeg føler litt på at det er tøffere/morsommere å ha en sykkel som folk vet av, og som er sprekere
Men for all del, Hyosungen er jo råkul, får jo alle andre lettsykkler til å virke som mopper
må kansje legges til at det var en spiller ny 2011 modell som var helt orginalmekkern skrev:hvis husquarna en gikk jævlig er det sikkert 2takt motor og plombene er tatt-ergo like lovlig som at du hadde smettet inn 650 motoren...
blir han huket er det 6 prikker i førerkortet+ bøter og avskilting...kjempefint som fersk bilfører å ryke 6 måneder uten førerkort for en filleting som mobilprat fks.....husk de første årene er det dobbelt m prikker-og 8 på 3 år så ryker du...