Over Haukelitunnellen.
Dette bildet tolker jeg som følger:joo skrev:Skal ikke si noe om "foto", tar for mye bilder aktivt sjøl så mine meninger blir nok for tekniske :-#
Skal man ta med manipulerte bilder f.eks?
(Sliter ellers med at bildene blir litt for "små" når dem skal komprimeres så mye som dem må for opplasting)
Kanskje hvert medlem kan få delta med ett og kun ett bilde?
Dropbox kan være et sted å legge dem ut, men da må noen spandere en e-postadresse for å opprette en konto...
Som en av flere glade fotoamatører er jeg helt enig! Flott bildeSvein2 skrev:Våger meg frampå med en amatørmessig kommentar:
Gørfint bilde og fin sykkel Desmo.
Spesielt bilde av en dyktig fører, ingen tvil om det.Godtvoksen skrev:EtronX har lagt ute et flott dokumentasjonsbilde, som har brent seg inn i mitt hode. Bildet forteller om et svært dristig veivalg....![]()
Dette bildet gir meg noe, og det selv uten at jeg selv har vært til stede. Det dokumenterer mot og et dristig veivalg, derfor er det for meg et godt bilde. Fotografering er ikke kun fototeknikk, men det hjelper ofte godt....Svein2 skrev:
Spesielt bilde av en dyktig fører, ingen tvil om det.
Men det er da vel ikke dristige veivalg vi skal stemme på.![]()
Dette bildet forteller oss helt klart at det er tatt av en Person som har SETT LYSETDesmo skrev:Her er et bilde jeg syns jeg var ganske heldig med;
Så de fototekniske krav KAN altså -i enkelte (men skjeldne?)- tilfeller vike? Javel - godt å vite!Godtvoksen skrev:Dette bildet gir meg noe, og det selv uten at jeg selv har vært til stede. Det dokumenterer mot og et dristig veivalg, derfor er det for meg et godt bilde. Fotografering er ikke kun fototeknikk, men det hjelper ofte godt....Svein2 skrev:
Spesielt bilde av en dyktig fører, ingen tvil om det.
Men det er da vel ikke dristige veivalg vi skal stemme på.![]()