RoggBlogg
Re: RoggBlogg
At hvitveisen kommer frem nå i november må da borge for en laaang sommer ? Intruder har lært meg at grasset vokser helt til tempen faller til 6 grader. Ugrasset vet ikke om det når jeg ser meg rundt i hagen, virker som om det vokser hele året ? Men jeg luker gjerne i januar jeg !
Også må jeg få ut fingeren og få laget en voll med jord mot veien og får plantet busker. Da kommer dagen hvor ingen ser den misskjøtte hagen så godt.
Må få gravd opp et kirsebær tre og en gammel stubbe og få stengt den ulovlige innkjørselen og. Da går sikkert Gammlingen på snørra i jordvollen
Han liker snarveier den karen
Jeg gruer meg til regninga for matjord da så bare send bidrag til polltis fattigkasse snøggast råd. Trenger nytt postkasse stativ også, så gi så det svir !

- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
..pollti...ta en ting i året, så har du noe å puske med i åran framover...
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Har planer om en overnattingstur til sommeren,målet er Sande (hvor jeg jobbet ei tid på tresliperiet),Svelvik,Drøbak og evt. litt over mot svenskegrensa....
Har ikke lyst til stresset i Oslogryta,blir ned til Drammen og hjem via Lillestrømskanten..
Kanskje innom Smia MC om det passer seg slik...

Har ikke lyst til stresset i Oslogryta,blir ned til Drammen og hjem via Lillestrømskanten..

Kanskje innom Smia MC om det passer seg slik...

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
rogg skrev:..pollti...ta en ting i året, så har du noe å puske med i åran framover...
Nøyer meg med planlegging jeg.Det sies å være halve jobben

- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Et godt poeng i det..Pollti skrev:rogg skrev:..pollti...ta en ting i året, så har du noe å puske med i åran framover...
Nøyer meg med planlegging jeg.Det sies å være halve jobben![]()

- rogg
- Kontakt:
Det hadde vært hyggelig. Gi meg et vink, slik at jeg kan være der.Intruder skrev:Har planer om en overnattingstur til sommeren,målet er Sande (hvor jeg jobbet ei tid på tresliperiet),Svelvik,Drøbak og evt. litt over mot svenskegrensa....
Har ikke lyst til stresset i Oslogryta,blir ned til Drammen og hjem via Lillestrømskanten..![]()
Kanskje innom Smia MC om det passer seg slik...![]()
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Takk for det,kan jo hende jeg passer på å komme på "åpenkveld" også !!rogg skrev:Det hadde vært hyggelig. Gi meg et vink, slik at jeg kan være der.Intruder skrev:Har planer om en overnattingstur til sommeren,målet er Sande (hvor jeg jobbet ei tid på tresliperiet),Svelvik,Drøbak og evt. litt over mot svenskegrensa....
Har ikke lyst til stresset i Oslogryta,blir ned til Drammen og hjem via Lillestrømskanten..![]()

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
- rogg
- Kontakt:
Åpent hver torsdag hele året. Jeg er ikke der neste vekka på grunn av noe skole.Intruder skrev:Takk for det,kan jo hende jeg passer på å komme på "åpenkveld" også !!rogg skrev:Det hadde vært hyggelig. Gi meg et vink, slik at jeg kan være der.Intruder skrev:Har planer om en overnattingstur til sommeren,målet er Sande (hvor jeg jobbet ei tid på tresliperiet),Svelvik,Drøbak og evt. litt over mot svenskegrensa....
Det er bare å stikke innom. Jeg bruker å åpne ca kl. 1800 og er vel åpen til folk går hjem.
- rogg
- Kontakt:
En helt normal torsdag, Jeg og fruen tar turen innom klubben og koker kaffe, steker vafler. Dekker på bordet med pepperkaker og julenissegodter. Og medlemmene stikker innom og slår av en prat. Hyggelige samtaler om sesongen som gikk, militæret, varsellamper og ulyder i bilene, hvor mye drakk du på festen, juleavslutning som ble til vinterfest i Drammen, støtdempere på FJ'n, BMW'n min som er på verkstedet, julebord, god mat, røyking, snusing...osv. Koselige greier.
Neste torsdag blir nok det like mange temaer å diskutere. Men denne torsdagen 22. des. blir det i tillegg til kaffe også gløgg og pepperkaker.
Er du i nærheten, så er det bare å stikke innom. Alltids et tema du kan være med å snakke om. Stikke innom..hvor..? jo selvfølgelig snakker jeg om Smia MC på 3075 BERGER.
Neste torsdag blir nok det like mange temaer å diskutere. Men denne torsdagen 22. des. blir det i tillegg til kaffe også gløgg og pepperkaker.
Er du i nærheten, så er det bare å stikke innom. Alltids et tema du kan være med å snakke om. Stikke innom..hvor..? jo selvfølgelig snakker jeg om Smia MC på 3075 BERGER.
- rogg
- Kontakt:
Skrekkblandet fryd.... Ja det må bli det. Når barna dine ikke lenger lurer på om å bli kjørt til byen, men bare hopper inn i egen bil og suser avgårde. Godt med uavhengige barn, men håper de ikke glemmer meg helt.
Nei, forresten det gjør dem ikke. Det nye nå er...Pappa...ryggelyset funker ikke på bilen...Det skraper i bremsene mine... varmapparatet er enten drit varmt eller is-kalt... Var kanskje bedre å være sjåfør...
Nei, forresten det gjør dem ikke. Det nye nå er...Pappa...ryggelyset funker ikke på bilen...Det skraper i bremsene mine... varmapparatet er enten drit varmt eller is-kalt... Var kanskje bedre å være sjåfør...
Lurer litt på å kjøpe en Smart som ligger på Finn.no. Hvor dumt er det å kjøpe en 99 model med 55K på telleren og i lav kubikk klassen ? Litt dumt er det sikkert men jeg trenger trasnsport middel med varmeappararat eller så går HG amok. Mye å tenke på den 24. desember
- rogg
- Kontakt:
Nå skal ikke jeg si noe om hvor Smart det er, men godt varmapparat bør det være. Tror faktisk det er en av de viktigste tingene i en bil for "disse" vi mannfolk løper etter, og til en hver pris må ha.
Jentene mine...to med mitt blod og en med eget blod, har helt forskjellige meninger om hva en bil bør være. De unge går for basser (lyd) og ho med eget blod...ja er litt i tvil, men hun er ikke uenig med meg på tanke med gammel kontra ny bil...altså så ny som mulig. "Hvorfor gå da når en har Skoda".
Jentene mine...to med mitt blod og en med eget blod, har helt forskjellige meninger om hva en bil bør være. De unge går for basser (lyd) og ho med eget blod...ja er litt i tvil, men hun er ikke uenig med meg på tanke med gammel kontra ny bil...altså så ny som mulig. "Hvorfor gå da når en har Skoda".
Hø hø. 2 av ungene syntes det er mitt lodd i livet å holde de med bil så de kommer seg på jobb når det er dårlig bussforbindelse så det er ikke rare greiene som trengs. 22 000 er jo ikke all verdens med penger i disse dyrtider. Går den i 2 år uten stor påkost så er det greit nok.
Bedre enn å låne bort Alfaen ihvertfall og Eskroten er så kranglete nå at HausGestapo truer med å kompostere den
Må nok se å komme meg hjem og beskue kjøretøy parkens elendige standard og få
og
av mine bedre 7/8 deler. Hun er litt ilter fordi det flyter over i garasjen med scootere halvveis nedplukket pluss en Skruzuki 600 som lekker olje. Begge bikkjene er hellig overbevist om at jeg gjemmer meg et sted mellom plastdeksel og deler i vill orden og undersøker garasjen daglig og griser seg til. HG skriker daglig om bikkjer fulle av olje akkurat som det er meg som slipper de inn i garasjen ? 

- rogg
- Kontakt:
Pollti skrev:Hø hø. 2 av ungene syntes det er mitt lodd i livet å holde de med bil så de kommer seg på jobb når det er dårlig bussforbindelse så det er ikke rare greiene som trengs. 22 000 er jo ikke all verdens med penger i disse dyrtider. Går den i 2 år uten stor påkost så er det greit nok.Bedre enn å låne bort Alfaen ihvertfall og Eskroten er så kranglete nå at HausGestapo truer med å kompostere den
Må nok se å komme meg hjem og beskue kjøretøy parkens elendige standard og få
og
av mine bedre 7/8 deler. Hun er litt ilter fordi det flyter over i garasjen med scootere halvveis nedplukket pluss en Skruzuki 600 som lekker olje. Begge bikkjene er hellig overbevist om at jeg gjemmer meg et sted mellom plastdeksel og deler i vill orden og undersøker garasjen daglig og griser seg til. HG skriker daglig om bikkjer fulle av olje akkurat som det er meg som slipper de inn i garasjen ?