Er det noen gode/rimelige steder jeg kan kjøpe Bestille deler til min Virago 125-1999 modell. Ønsker å kjøpe stempler, ringer, pakninger og kansje sylindere ??
Hilsen Virago125
Deler til Virago125
-
- Motorsykkelen din: Yamaha Virago 125-1999 modell
Re: Deler til Virago125
Overhalte selv en Eliminator 125 for en tid tilbake,med samme innkjøpsliste som deg.Med unntak av at denne er en-sylindra,så slapp unna med halvparten. Det kostet noen kroner,selv om jeg handla delene i utlandet,Holland,billigste plass jeg fant dem.
Hvis jeg bare kommer på hva det nettstedet heter,så skal jeg poste her en gang til,ikke tale på om jeg kommer på det i farta. Dukker kanskje opp iløpet av dagen,gamle folks harddisker jobber sakte :-)
Hvis jeg bare kommer på hva det nettstedet heter,så skal jeg poste her en gang til,ikke tale på om jeg kommer på det i farta. Dukker kanskje opp iløpet av dagen,gamle folks harddisker jobber sakte :-)
ikkebike.norwegianforum.net
Tjo bing,der kom jeg jaggu på det med en gang: Japarts.nl , google dem så får du opp delelister og priser 

ikkebike.norwegianforum.net
-
- Motorsykkelen din: Yamaha Virago 125-1999 modell
Kawasaki skrev:Tjo bing,der kom jeg jaggu på det med en gang: Japarts.nl , google dem så får du opp delelister og priser
Skal prøve det, Takker så mye.