MCsidens PMS-treff 13-15 jan. 2012

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Snikkeren »

@Godtvoksen: Nei, vi MÅ ikke overnatte samme plass, men det er jo litt kjekt å kunne sitte ut i de seine nattestimer med noen pils og skitprat. ;e

@Dexter: GoKart turnering kan være et greit alternativ til det jeg hadde tenkt. Jeg tviler på at det er tillatt med trefflek av den typen jeg tenkte på innendørs i et møterom.
Hadde planer om øksekasting, og presisjonskapping med håndsag på øyemål.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Godtvoksen

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Godtvoksen »

Dexter skrev:Når det kommer til overnatting hadde det jo vært hyggelig om flest mulig kunne valgt samme hotell, så kan vi sørge for å ha en suite eller et litt større rom som vi kan bruke som fellesrom når vi velger å gjøre noe annet enn å bare sove. Til dette formålet har jeg fra før svært god erfaring med Thon Slottsparken både hva gjelder pris, service, romstørrelse og beliggenhet. Er vi flere så kan vi sikkert forsøke å få gruppepris. Det er jo så lenge til at dersom det er flere som synes dette kan være en grei "deal" så er det garantert plass på hotellet.
Hvis en klarer å få samme gode pris på to overnattinger som Coop hotellkupp så vil jeg selvsagt vurdere det. Noen hytteovernatting er helt uaktuelt for meg i midten av januar. Når jeg er i Oslo vil jeg nok også bo sentralt for å kunne benytte tiden til andre ting en bare et PMS-treff.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Dexter »

Snikkeren skrev:@Godtvoksen: Nei, vi MÅ ikke overnatte samme plass, men det er jo litt kjekt å kunne sitte ut i de seine nattestimer med noen pils og skitprat. ;e

@Dexter: GoKart turnering kan være et greit alternativ til det jeg hadde tenkt. Jeg tviler på at det er tillatt med trefflek av den typen jeg tenkte på innendørs i et møterom.
Hadde planer om øksekasting, og presisjonskapping med håndsag på øyemål.
I see. Det passer nok best utendørs ja :knegg

Men det er jo mulig å få gjort senere uansett. Nå er det jo sannsynligvis svarteste/hviteste vintern når nevnte helg kommer.

Siste jeg bodde på Thon Slottsparken så fikk jeg et stort rom med sofagruppe, stoler og bord, kjøkken osv osv. Jeg kan be om å få samme rom, da blir det plass til de som vil sitte utover nattetimene - det er jeg flinkt til... :knegg
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Godtvoksen

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Godtvoksen »

Dexter skrev: Siste jeg bodde på Thon Slottsparken så fikk jeg et stort rom med sofagruppe, stoler og bord, kjøkken osv osv. Jeg kan be om å få samme rom, da blir det plass til de som vil sitte utover nattetimene - det er jeg flinkt til... :knegg
Og får du mange med deg i din bestilling, så får du sikkert ditt rom gratis.... :lol

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Dexter »

Godtvoksen skrev:
Dexter skrev: Siste jeg bodde på Thon Slottsparken så fikk jeg et stort rom med sofagruppe, stoler og bord, kjøkken osv osv. Jeg kan be om å få samme rom, da blir det plass til de som vil sitte utover nattetimene - det er jeg flinkt til... :knegg
Og får du mange med deg i din bestilling, så får du sikkert ditt rom gratis.... :lol
Det var ikke et mål for meg, men det er jo mulig når vi vet hvor mange som skal være med, at jeg kan be om å få et tilbud som totalt inkluderer enten en suite/leilighet som fellesrom, eller det rommet som jeg hadde sist som var STORT.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av ArcticTiger »

Oslo er jo litt usentralt da :-k , men det er mulig jeg kan ta meg en tur den helga. Det hottelle hørtes greit ut Dexter, da kan vi jo ta øksekastingen i ....Slottsparken :thumleft
Kan du ikke telle opp litt på tråden hvor mange som er intr i å komme, og så ringe/maile hottelle om hva ca prisen kan bli for den helga?

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Dexter »

ArcticTiger skrev:Oslo er jo litt usentralt da :-k , men det er mulig jeg kan ta meg en tur den helga. Det hottelle hørtes greit ut Dexter, da kan vi jo ta øksekastingen i ....Slottsparken :thumleft
Kan du ikke telle opp litt på tråden hvor mange som er intr i å komme, og så ringe/maile hottelle om hva ca prisen kan bli for den helga?
Vi kan vel lage en poll, så kan folk svare i en tid fremover. Men siden dette er snikkerens initiativ er det best at han bestemmer. Hvis han synes det er greit så kan han jo bare sette opp en spørreundersøkelse i emnet her, så kan jeg ordne med hotellet.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Snikkeren »

Det er helt i orden for meg hvis det er større interesse for å ha det i Oslo enn på Hamar. Men da utgår øksekastingen, og presisjonskappingen.
Kanskje vi skulle tatt en GoKart turnering på lørdagen da, så skal jeg stå for premie til vinneren.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Dexter »

Snikkeren skrev:Det er helt i orden for meg hvis det er større interesse for å ha det i Oslo enn på Hamar. Men da utgår øksekastingen, og presisjonskappingen.
Kanskje vi skulle tatt en GoKart turnering på lørdagen da, så skal jeg stå for premie til vinneren.
Høres ut som en plan. Slike ting bør planlegges da man av og til må bestille tid på bane på forhånd. Det neste da blir å få en viss oversikt over hvor mange som blir med slik at vi kan prøve å få en bra hotelldeal - eller sagt på en annen måte; de som ønsker å være med å prøve å få en god hotelldeal må vi få antall på - kanskje det egentlig ble mye det samme?! Samma d :knegg
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Godtvoksen

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Godtvoksen »

Jeg ser at en tur/retur Kvinesdal - Oslo 12-15. januar koster med tog kr. 398,- og hotellopphold via Coopkupp for 2 personer i tre netter koster kun kr 2.300,-

Med andre ord en langweekend (3 overnattinger) for 2 personer for kr. 2698,-

En så god pris klarer du vel neppe Dexter...

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hva med et PMS-treff?

Legg inn av Dexter »

Godtvoksen skrev:Jeg ser at en tur/retur Kvinesdal - Oslo 12-15. januar koster med tog kr. 398,- og hotellopphold via Coopkupp for 2 personer i tre netter koster kun kr 2.300,-

Med andre ord en langweekend (3 overnattinger) for 2 personer for kr. 2698,-

En så god pris klarer du vel neppe Dexter...
Det har du helt sikkert rett i, spesielt med tanke på at jeg ikke selger noen av de produktene som du nevner... :knegg
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hva med et PMS-treff? - nå med registrering av deltakels

Legg inn av Dexter »

Nå har vi lagt ut et skjema for å registrere deltakere. Skjemaet er å finne i første innlegg
Det er det samme for skylda hvem som har den...

mekkern
Innlegg: 7666
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hva med et PMS-treff? - nå med registrering av deltakels

Legg inn av mekkern »

tidspunkt? :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hva med et PMS-treff? - nå med registrering av deltakels

Legg inn av Snikkeren »

13-15 januar. :thumleft
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva med et PMS-treff? - nå med registrering av deltakels

Legg inn av Globe »

Da har jeg meldt meg på.......prøvepakker i helga :knegg \:D/

Svar