Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jalmar »

Er du tilbake igjen??? :vs

Jeg kan jo ikke ta en liten pause engang før du setter i gang villblogginga uten å gi meg beskjed. Ungdommen nå tildags ](*,)
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Ungdommen nåtildags er omtrent like ille som gårsdagens. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Je skjønne for f... ikkke hvor de hel....es onga i dag ha lært å bæinne hein... :sorry :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Er derfor jeg har lært KawaBæiben å banne på alle andre språk enn norsk. Hun har noen saftige bemerkninger fra Olga om ting som ikke skal omtales ved misbruk av blondinkaer på vitnesbyrdet sitt fra videregående =; Det står noe sånt som at hun burde ikke lære polsk og russisk fra sin far *mas Olga har nok rett i det så det er godt hun ikke skjønner Tagalog :ills

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Du Mekkis... Nå har jeg fundert litt på hva som følger med Kim-Il, og det er littegranne. Tenningslås og lås til bak salen, skivebrems foran, 2 felger med bra lager, orginal "kjedekasse", 32 liters toppbok som er i tillegg til den som står på, muligen det er et clutch håndtak et sted og... Det er det jeg husker akkurat nå. (Ikke mist S&T tanken i dørken forresten, den skal på 250en til neste år. Tanken ligger oppå felgene). Når jeg blir spontan og får tenkt meg om litt så finner jeg sikkert mere :scratch
KawaBæiben er instruert hvor nøkkelene og vognkort Del 2 ligger. Ba henne ikke å gi deg Del 2 før jeg har skrevet under.
Muligens det kan bli 2 dager hjemme rundt 11,desember så da hiver jeg diverse småting og papirer i Go Carten og svinger innom deg hvis vi får det til å passe.
Kommer til å bestille slitedeler til 125en og 250en i april leveret fra Korea. Si fra hvis jeg skal bestille olje og luft filter til deg. Det er vanvittig mye billigere enn i Norge. Jeg skal ha 6 oljefilter,2 luftfilter og 2 møkka ploger. Fra Skidmarxx i England så skal jeg ha bakskjerm/"kjedekasse men de har ikke mere unyttig stæsj til Hysesang og dette står montert på den allerde, :\m/: Siden til Richard er her : http://www.richardhyosunggvgt.com/comet ... 0650rs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
3 til 5 dager leveringstid på døra sier han men det tar nok 5 til 7 dager :( Uansett mye raskere og bedre enn via ett håpløst forhandlenett ](*,) Gang prisene med ca 6,2 så har du pris levert på døra.

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

oki-doki.det skal nok ordne seg. :thumleft

Tenkte litt på det at den vibererer litt mer enn den svarte :scratch -lurer på om jeg skal sjekke svinghjulet eventuellt få tak i et annet bare for å prøve-kan vel ikke koste all verden i det store utland? :dontknow
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Det vet jeg ikke. Men tenk nå på at Kim-Il er 2006 modell og Svarten er 2010 modell. I Junaiten så sier de at Hysa ikke lenger kan sies å være bygd over Suzuki lest. Jeg har ikke filla begrep om hva de har forandret fra GV motoren til hva de lager i dag men motorene fra 2006 og 2010 føles "annerledes". 2010 trenger mindre choke, trekker bedre med kald motor, går "renere" på en måte og føles mere brukervennlig. Ytelsene er temmelig like, jeg merker ikke stor forskjell. Når jeg kjører Kim -Il så er det steder HG dra fra meg og steder hvor jeg må stå på bremsen for ikke å kjøre henne ned. Nå er HG nesten ""like"" rå som Bimma i svinger da som vi mere sedate herremenn som må passe på både stokk og rollator under ferdens gang så det sier jo sitt :sorry Jeg vil tro forskjellen er minimal på motorene ? Men svigersønn han foretrekker også Svarten selv om han heller ikke kan forklare helt hvorfor. Begge er greie men oppleves forskjellig.

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jalmar »

Pollti skrev: Men svigersønn han foretrekker også Svarten selv om han heller ikke kan forklare helt hvorfor. Begge er greie men oppleves forskjellig.
Godt å høre at svigersønn og Svarten oppleves forskjellig. :mk
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

:rofl:

(kikket litt på konstruktionen av svinghjulet og den lignet på risbollen til konstruktøren-store muligheter for ubalanse)
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

2 i ellevete !!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Med fare for dobbelt posting ! Eskrot problemet syntes løst akkurat nå. Nye bærearmer foran, og ny tannstag styring og litt annet av uvesentligheter er løst til den avtalte nette sum av kr 11 000. Jeg ser ikke bort ifra at vi kan se skjevslåtte turbaner før dette er over :roll

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Eskroter turbaner og penger er gjenstand for mye morro og smerte og fortvilelse.. :knegg

Fant forresten et par råtne slanger på hyssingen..nå lekker det ikke mer.litt flekking med lakksprøyta så er det gull. :thumleft

lurer på om det er alkoholen i bensina som er grunnen til at så mange slanger blir dårlige for tiden? :-k
kansje gå over alle kjøretøya her og skifte hele dritten til alkoholresistente slanger. :sk?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Råtne slanger er no hærk. Og Korea slanger er sikkert ikke av beste kvalitet, betryggende å vite etter 5 år . Men er en tunglært så er en tunglært :oh Men tanken er tett håper jeg ? Flekk lakkering har jeg ikke sansen for, det blir hellakkering på min regning i januar åkke som. Det er ikke gjenstand for diskusjon engang. =; Da forsvinner ripene i søleplogen også. Tror jeg slenger på et nytt batteri og, det trengs sikkert det og. Kim -Il har orginal batteri og det er sikkert ikke rare livet igjen i det. Nå blir jo Eskroten bedre enn ny og litt må jo den brukes til. Frakt av motorsykkel deler hit og dit i lende kan jo være en fin ting for den i alderdommen. Safety control i Sao Lois tok forresten fra meg meg umbraco nøkkelen min som jeg hadde i lommeboka i dag. Så jeg må innom Biltema for å få av tanklåsen. Ånkli irriterende. Men sånn er det.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Om lordan kjøpte kjærringa æpler på Rema 1000,farva var fordømme meg illrau akkurat som Intrudern.Kæin itte
tenkje meg at epler naturlig er SÅ raue,er nok no kjemisk svineri som ska gjøra dom lækre... :scratch Som Intruder ??
Kjæm hau en fruktdyrker som sa hæin heller ville ha ett æpple mæ mark ti heill eitt som æ sprøyte mætt ta
svineri.. =; :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

ref-hormonforstyrrende stoffer...


(Jeg har visst litt mange kvinnehormoner-skravler no jævlig..) :-)å
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar