Det har vi skjøntPollti skrev:Men da mine 2 kjære forvirrede MCister så kan dere klikke dere over i pollti bloggen hvor det meste er forvirrende
Sett inn lyden av mild, beroligende musikk her : .

Godt at enkelte 'problemer' som har enkle og helt uproblematiske løsningerDesmo skrev:I dag fikk jeg vite årsaken til oljelekkasjen på Neil. Pakningen rundt tappepluggen tettet ikke. Så enkelt var det.
AJ skrev:Godt at enkelte 'problemer' som har enkle og helt uproblematiske løsningerDesmo skrev:I dag fikk jeg vite årsaken til oljelekkasjen på Neil. Pakningen rundt tappepluggen tettet ikke. Så enkelt var det.![]()
Je træffer vel deg og Neil på Statoil'en på Gjøvik te sommer'n, vet je...
Jammen da treffer jeg sikkert deg også, serruIntruder skrev:AJ skrev:Godt at enkelte 'problemer' som har enkle og helt uproblematiske løsningerDesmo skrev:I dag fikk jeg vite årsaken til oljelekkasjen på Neil. Pakningen rundt tappepluggen tettet ikke. Så enkelt var det.![]()
Dit har jeg tenkt meg også,hvis jeg får visum til å passere Mjøsbrua!!
Jammen da treffer jeg sikkert deg også, serruAJ skrev:Intruder skrev:AJ skrev:Godt at enkelte 'problemer' som har enkle og helt uproblematiske løsningerDesmo skrev:I dag fikk jeg vite årsaken til oljelekkasjen på Neil. Pakningen rundt tappepluggen tettet ikke. Så enkelt var det.![]()
Det er ikke visumplikt for snille gutter. Men har du tenkt å finne på noe tull, kan du holde deg på østsiden av "fjorden".Intruder skrev:AJ skrev:Godt at enkelte 'problemer' som har enkle og helt uproblematiske løsningerDesmo skrev:I dag fikk jeg vite årsaken til oljelekkasjen på Neil. Pakningen rundt tappepluggen tettet ikke. Så enkelt var det.![]()