Det var litt av en blanding!joo skrev:Pakker GPS, stropper og kjørerampe. Skal ned i Vestfold i morra og hente noe jeg har kjøpt og betalt, usett... Noe med ensylindra østerriksk motor, bygd av Aprilia, designa av en engelskmann bosatt i Tyskland og solgt av en større tysk leverandør. Lurer på om jeg har blitt lurt eller om dette blir et råbillig morsomt leketøy
Men for guds skyld, ikke kjør snefreser'n oppi der. Æ e ikke helt sikker på hva et avløps-slamlager e for noe, men hvis det ligner litt på hva det høres ut som, såå ...mekkern skrev:etter en tur i avløps-slamlagret vil ingen reparere den..![]()
Svadagenerator ?Crinos skrev: ...var at funksjonsknappene fungerer igjennom terminal klienten og er funksjonable på serversiden..
HAHAHA...... Nei.. Men når jeg leste det nå, kunne det gjerne ha vert det ja!jhn skrev:Svadagenerator ?Crinos skrev: ...var at funksjonsknappene fungerer igjennom terminal klienten og er funksjonable på serversiden..
Hadde du ikke skrevet at den var designet av en engelskmann,så hadde jeg tippet på "Moto 6.5"joo skrev:Pakker GPS, stropper og kjørerampe. Skal ned i Vestfold i morra og hente noe jeg har kjøpt og betalt, usett... Noe med ensylindra østerriksk motor, bygd av Aprilia, designa av en engelskmann bosatt i Tyskland og solgt av en større tysk leverandør. Lurer på om jeg har blitt lurt eller om dette blir et råbillig morsomt leketøy
Høøh, det er da ikke noe å skryte avSvein2 skrev:Akkurat nå er jeg hjemme fra julebord for styret i selskapet jeg jobber i, å jeg klarer å skrive.