Ja da er julen unnagjort nok en gang. Ikke noe julestemning i år, men er muligens blitt for gammel.
Det som var kjekt for meg var at jeg fikk ha det sosialt med familie og god mat. Jeg har jo slitt en del år med akkurat det, men de siste årene så har det bedret seg betraktelig!
Siste søndag i advent så var jeg hos Pappen og fikk pinnakjøtt. Vi koste oss og småungene.. og for så vidt de store gledet seg over den nye Mops valpen til pappen! Kjempekjekk hund. Snill mot alle og moro å leke med. Men dæven så den snorket!
Etter middagen så ble det vår versjon av pakke-leken. Mye moro og latter selvfølgeligt. Dette har blitt en fin tradisjon og ser frem til neste år igjen.
På selve Julaften så stakk jeg till Mammen og ble igjen servert godt pinnakjøtt, men fikk denne gangen Dronning Maud til dessert! Fantastisk godt!
Ble så mette at det vi slappet av lenge etterpå... med kaffe og kake. :-)
Vi delte så ut presangene og lo godt når mamma sin hund åpnet sin tennisball og sin julesnack.
Etterpå så ble det prat og sosialt samvær utover kvelden.
Jeg fikk med meg masse snop hjem. Såpass mye at jeg er blitt lei...
Er jo allerede en «kraftig kar» og dette hjalp ikke på det faktumet.
Så nå går det i grovt knekkebrød, flere små måltider og vann utroligt nok. Det hele utløst av et bilde som mannen til mamma tok av meg fra en lite flatterende posisjon etter maten. Satt helt utslått i godstolen og kunne nok ha plassert brus og kaker på magen...
Nå er jeg på jakt etter trimsykkel så jeg kan sykle inne pga møkkaværet ute. Kondisen må bli bedre og jeg må stramme litt inn og opp her og der. Synd det er så dyrt å gå på helsestudio nå. Hadde en lang periode der jeg løfta en god del tonn.
Men sola har jo snudd og det går rette veien. Snart er vi i 2012 og kommer bare nærmere og nærmere ny mc-sesong! Ser frem til det med stor glede og håper sommeren ikke blir avlyst her som den ble ifjor. Har litt forskjellige små mål som jeg vil prøve og nå. For eks overnatte på en liten mc-tur. Ikke peiling på rute, men vi får se. Skulle og likt å møtt folk her på forumet, men det får vi se når det nærmer seg.
Håper og at streetfighteren er ferdig til sesongen starter. Har handlet litt forskjellig på ebay og andre steder og den jobbes på i det stille.
Når våren kommer så blir det kanskje litt mer tid til å dra på pistolstevner i distriktet her. Det er altid sosialt og moro. Jeg er ikke noen dårlig taper så dette gjør jeg kun for å ha det moro.
Nei, må nå si at det går rette veien nå folkens!