Tja, er vel 12-14 år siden sist æ kjøpte mæ noe nytt på lydfronten, så vist det går 10 år til neste gang bør æ vel nesten kunne kalle det en innvistering!!??Snikkeren skrev:Helt i orden, MaxTron.
Håper selvfølgelig at du har mulighet til å komme.
Ellers skjønner jeg veldig godt at det fort kan gå litt penger når man investerer i Hi-Fi.
En surround-receiver er jo definitivt heller ikke lengre det den engang var. Da æ kom hit: http://www.sweetspotaudio.no/" onclick="window.open(this.href);return false; (må reklamere litt for en som er genuint entusiastisk til både lyd og kjøretøy på 2 til 18 hjul) var noe av det første han sa: Har fått mail om at det er noe bugs i programvaren, vil du at jeg skal pakke den ut og oppgradere softwaren no, eller vil du gjøre det sjøl når du kommer hjem? I HÆLV.... tenkte æ, er det ikke en forsterker æ har kjøpt mæ!!??!! Så sa æ at det var fint vist han gjorde det.
Så gikk vi ned i hans kjellerstue/hjemmekino/lytterom, og mens "forsterkeren" min var på internettet og lasta ned og innstallerete den siste versonen av programvaren sin, hørte og så vi på og diskuterte hva hans demoannlegg var god for...
Det gikk vel som det måtte gå... Endte opp med å kjøpe forsterkeren (Onkyo TX-NR 709) en Onkyo blu-ray-spiller, div kabler og 5 høytalere :-)å