Desuten blir vel dette forumet ordentlig interesant først etter første testkjøring.
Er veldig spent på de første testene.
McSiden kaster man ikke tilside med det første, til det er det en altfor bra gjeng

Håper vi kan gratulere, den har uten tvil utseende med seg. Gør fin.ojda skrev:OOPS!! .
gratulerer, men det var vel ikke så mye vits i å vurdere andre enn den du hadde lyst på.ojda skrev:Takk og takk og takk!
Har vært helt hekta siden jeg så det første bildet av den for lenge siden.
Hadde behov for å være helt alene i prosessen om og velge mellom
denne, Gs og Guzzi Stelvio.![]()
Derfor har jeg ikke nevnt noe.
Du har sansynligvis helt rett, men det er ingen vei utenom "The prosess"pelsen skrev:gratulerer, men det var vel ikke så mye vits i å vurdere andre enn den du hadde lyst på.ojda skrev:Takk og takk og takk!
Har vært helt hekta siden jeg så det første bildet av den for lenge siden.
Hadde behov for å være helt alene i prosessen om og velge mellom
denne, Gs og Guzzi Stelvio.![]()
Derfor har jeg ikke nevnt noe.
Man havner jo på den man har lyst på uansett, så lenge økonomien tillater det.
Prosesser som handler om valg som dette er alltid spennende og pendelen svinger alltids litt mellom de ulike alternativene en intens periode. Har kjent dette dette rimelig godt "på kroppen" selv et par ganger, for å si det slik.ojda skrev:det er ingen vei utenom "The prosess"
Det var forskjellige tekniske data og estetiske faktorer på de forskjellige som krevde endel frem og tilbake før jeg var helt overbevist på valget.
Har heletiden hatt tiger som favoritt.
Her er fakta:ArcticTiger skrev:Jeg mener "å ha hørt" at vinkel-drevene på kardangdriften stjeler endel kraft, og her er det jo 2 vinklinger av kraften før den når bakhjulet.
Noen som har "synspunkter" evt fakta på dette?
Forsiktig med prøvekjøringer, det kan bli dyrtAJ skrev:Satser på testkjøring til våren.
Men blir ikke no' bytte av sykkel neste år.![]()
Har mange Tiger 1050 opplevelser som skal gjennomføres før det skjer
Jo'a. Ser den...ZZR-Tom skrev: Forsiktig med prøvekjøringer, det kan bli dyrt![]()