Har ikke vært på de stedene selv, men må jammen se å få gjort det i løpet av 2012-sesongen.
Gleder meg til neste episode

Ingen bildestopp = ingen tur!!svimeslåtten skrev:Jeg vil på tur igjen - snart !!![]()
Og jeg skal prøve og klage litt mindre på fotograferingen .... :-#
Venter i spenning på å få tatt den nye doningen i øyesyn!Pollti skrev: 250 er i bestilling og forventes levert før 1. juni så da regner jeg med å kunne klare 80 i 80 sona selv i motvind![]()
Vet ikke hva som er galt pollti, data har jeg lite peiling påPollti skrev:Er noe galt mede sidene dine Bimma ? Begynner bra og så kommer det opp Tab Recovered før det står Internet can`t display the page. Ånkli irriterende
Merkelig... Veldig merkelig.Bimma skrev:Vet ikke hva som er galt pollti, data har jeg lite peiling påPollti skrev:Er noe galt mede sidene dine Bimma ? Begynner bra og så kommer det opp Tab Recovered før det står Internet can`t display the page. Ånkli irriterende![]()
Men vet bare at jeg ikke klarer å laste opp neste tur-referat (kopierer all teksten videre inn hit fra et word-dokument)
Tusen takk for hjelpen, problemet er nå løstCrinos skrev: Merkelig... Veldig merkelig.
Jeg testet just selv med å klipp og lim fra et word dokument og inn her på siden. Ingen problemer.
Ei heller problemer med å lese disse sidene, brukerprofil siden din eller noen av blogg/hjemme-sidene dine.
Bruker Firefox 8.0
Jeg håper at dette var tilfeldig pollti, og at det ikke vil bli noe problem videre. Dersom problemet forsetter vil jeg i såfall gjerne få beskjed.Pollti skrev:Er noe galt mede sidene dine Bimma ? Begynner bra og så kommer det opp Tab Recovered før det står Internet can`t display the page. Ånkli irriterende