La oss leve for hverandre..
Forelsket i en motorsykkel går nok fint an , jeg er forelsket i min fremdeles etter nesten ett helt år Ikke samme forelskelse som til min kone eller som kjærligheten til mine barn , men forelskelse på en annen måte. Driver støtt å snakker litt med sykkelen og kanskje kysser den litt etter en vask når ingen andre ser
Det eneste med forelskelse i motorsykkelen er at den ikke alltid varer så lenge som andre forelskelser , det er stadig så mange andre fristerinner som kommer stadig vekk
Men foreløpig holder hun stand til utfordrerfristerinnene
Når det gjelder Ktm 690 Duke så er det uten tvil en morrosykkel som med mange av de andre Ktm modellene , absolutt et merke som skårer høyt også i mitt hode :-)
Lykke til og god jul..
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Etter hva jeg forstår skal MChuset Nydal begynne å selge Husqvarna MCer nå,prøver kanskje en men er nok for
stutt i møkkfallet for en slik...
Skal ihvertfall prøvekjøre noen cruisere i samme størrelse som Intruder,men har prøvd såpass før at jeg neppe
tror de er så mye likere enn den jeg har..
Om det går an å være forelsket i MCen,heter det "Gammal kærlek rostar aldrig" i en svensk hit fra forrige århundre.."..
Ække den eneste som har måttet lage løsninger som ikke henger helt på greip rent designmessig, nei...
Men resten ser veldig, veldig bra ut - synes i hvert fall jeg